نقطه عطف آبی ها حضور در دربی است

نقطه عطف آبی ها حضور در دربی است

در ابتدای نقل و انتقالات تابستانی، هاکان چالهان اوغلو، ستاره ترکیه ای با انتقال رایگان از میلان در تابستان به نراتزوری پیوست. مذاکرات برای تمدید قرارداد این بازیکن با میلان به دلیل عدم توافق مالی چندین ماه متوقف شد تا اینکه اینتر در ماه ژوئن پس از حمله قلبی توسط کریستین اریکسن در مسابقات قهرمانی اروپا وارد عمل شد و به سرعت با هاکان به توافق رسید. توافقی حاصل شد.

در هفته های اول اوضاع برای این بازیکن خوب پیش نمی رفت و حتی هواداران میلان از از دست دادن چالان اوغلو خوشحال بودند. این بازیکن در 9 بازی اول تنها یک گل و دو پاس گل به ثمر رساند و دو بازی را از روی نیمکت تماشا کرد.

اما علیرغم شروع ضعیف فصل نراتزوری، هاکان چالهان اوغلو نقش مهمی در به ثمر رساندن 8 گل برای اینتر در 6 بازی اخیر داشته است و او را به بهترین بازیکن باشگاه در دربی و حتی سری آ تبدیل کرده است. در دیدار مقابل میلان چالهان اوغلو شجاعانه پشت نقطه پنالتی ایستاد و موفق به گلزنی شد و جشنی جنجالی در مقابل هواداران حریف به راه انداخت.

شب گذشته اینتر با چهار گل و پاس گل هاکان چالهان اوغلو کالیاری را شکست داد و برای اولین بار در این فصل صدرنشین شد. هاکان در ماه نوامبر نیز برنده جایزه بهترین بازیکن سال سری آ شد و حالا احتمالا هواداران میلان از دست دادن این بازیکن خلاق پشیمان خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید