آماده شکست خوردن برای پرسپولیس هستم

چندی پیش رضا جباری بازیکن سابق پرسپولیس در مورد وضعیت این تیم، سرمربیگری اسمار و مدیرعاملی درویش مصاحبه ای انجام داد و درویش مدیرعامل پرسپولیس از او گلایه کرد. جباری مصاحبه ای انجام داده که در ادامه می خوانید:

* رفتم و با بازپرس صحبت کردم. ببین باید به قانون و شخص احترام بگذاری. آدمی که بهش زنگ میزنی و رفته ای چقدر زشته! بازپرس دید که چقدر ناراحت شدم وقتی از من شکایت کردند و برای اولین بار در عمرم به آنجا رفتم. آنها در شکایت از پرسپولیس نام بردند.

*پرسپولیس برای من و آقای درویش و بقیه نیست و این باشگاه قدیمی است. اگر قرار است سهام داشته باشند، برای پیشکسوتان و هوادارانشان است، نه مدیرانی که آمدند و رفتند. من این را توهین به خودم می دانم. وکیلم می خواست لایحه بنویسد اما می دانم احترام به مدیر پرسپولیس یعنی چه برخلاف درویش که نمی داند شکایت از جانبازی یعنی چه! گفت کسانی که می گویند چطور عثمر مربی شد دلال هستند.

*این کلمه خودش جای شکایت دارد اما من نه. می خواهم بدانم از چه چیزی شکایت کرده اند! به بازپرس گفتم جز کمک به پرسپولیس کاری نکرده ام اما اگر مجبور شوم حاضرم برای پرسپولیس شلاق بزنم. پرونده به هیأت حل اختلاف رفت که مصالحه ای در کار نبوده و فقط جباری باید مجازات شود، چرا با باشگاه تماس گرفتند تا موضوع را حل کنند؟ اینها تناقض است. اگر اشتباه می‌کنم جرات این را دارم که بگویم، اما هنوز با نحوه انتخاب اسمار مشکل دارم، باز هم می‌گویم مذاکرات برونکو یک بازی بود! اگر بازی نبود، امروز برونکو سرمربی پرسپولیس بود.