اجرای چهار روز محدودیت ترافیکی در محورهای مازندران


ساعت: 23:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۵
کد خبر: 1916207

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه های مازندران، محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان از فردا چهارشنبه 25 آذرماه آغاز و تا روز شنبه ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ از بلاغ نقل می کنم; مرکز مدیریت راه های مازندران اعلام کرد محدودیت های ترافیکی در دو محور شمال به پایتخت و استان البرز از ظهر فردا چهارشنبه 25 آذرماه آغاز و تا روز شنبه ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، تردد موتورسیکلت ها به جز موتورسیکلت های پلیس و امداد و نجات از ساعت 12 فردا چهارشنبه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 28 آذرماه از محورهای چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است.

محدودیت های ترافیکی در محور کندوان
تردد انواع وسایل نقلیه در محور کندوان از ساعت 13 تا 24 روزهای چهارشنبه و پنجشنبه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع و از ساعت 16 الی 24 همان روز یک مسیر کرج و اتوبان تهران – شمال به مرزن آباد.

از ساعت 13 الی 24 روز جمعه 27 آذرماه تردد انواع وسایل نقلیه از کرج و ابتدای اتوبان تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع و از ساعت 16 الی 24 به آدرس در همین ساعت از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهد بود.

محدودیت های ترافیکی در محور خراز
مرکز مدیریت راه های مازندران اعلام کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 22 روز جمعه 27 آذرماه از رودان به سمت آمل و از ساعت 16 الی 22 در محور خراز ممنوع است. در همین روز از آب اسک به رودهان یک طرفه خواهد بود.

محدودیت تردد وسایل نقلیه سنگین


بر اساس گزارش مرکز مدیریت راه ها، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیون از محور کرج – چالوس و بالعکس و تردد انواع تریلر در محور هراز همچنان ممنوع است.

همچنین تردد کالاها و وسایل نقلیه سبک به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی فردا چهارشنبه از ساعت 12 الی 24 و روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت 6 الی 24 ممنوع است.

مرکز مدیریت راه های مازندران اعلام کرد که اجرای این محدودیت منوط به افزایش حجم تردد در محورها است و در صورت عادی بودن وضعیت تردد، اعمال محدودیت ها با هماهنگی انجام می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید