احیای جبهه مقاومت بزرگترین شایستگی شهید بزرگوار سلیمانی است

احیای جبهه مقاومت بزرگترین شایستگی شهید بزرگوار سلیمانی است

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار خانواده شهید سردار سلیمانی، گسترش نام، یاد و ویژگی های این شهید را مرهون اخلاص سردار سلیمانی دانستند.

به گزارش ایسنا، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز در دیدار با خانواده شهید سردار سلیمانی، گسترش نام و یاد این شهید را مرهون اخلاص سردار سلیمانی دانستند و تأکید کردند: مهمترین نقش و خدمت این شهید بزرگوار، احیای جبهه مقاومت در منطقه است.

رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار که در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزار شد، مقاومت نزدیک به سه ماه غزه را مرهون وجود جبهه مقاومت دانستند و گفتند: شهید سلیمانی. برای احیای جبهه مقاومت تلاش زیادی کرد و با همان اخلاص و درایت و اخلاق ادامه داد.

حضرت آیت الله خامنه ای با تقدیر و تشکر از زحمات سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه افزودند: خط تقویت جبهه مقاومت باید ادامه یابد.

در این دیدار که فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده نیروی قدس سپاه حضور داشتند، سرکار خانم زینب سلیمانی گزارش مختصری از فعالیت های فرهنگی و هنری انجام شده ارائه کرد و خود نیز در جریان است. ارائه روحیه، منش و ویژگی های شهید سلیمانی نسل جوان.