اختصاص پنج هزار میلیارد ریال برای توسعه شبکه برق اردبیل

استاندار اردبیل گفت: در سال های اخیر پنج هزار میلیارد ریال برای توسعه و تقویت شبکه برق اردبیل اختصاص یافته است و با این اعتبارات بسیاری از ناهماهنگی ها و ضعف ها در حوزه برق اردبیل و روستاهای تابعه مرتفع شده است.



سید محمد اعتماد اعجازی روز سه شنبه در نشست بررسی مشکلات برق اردبیل با مسئولان شرکت توزیع برق استان افزود: در سه سال گذشته هزار کیلومتر سیم مسی با کابل خودنگهدار در شهرک ها تعویض شده است. و روستاهای شهرستان اردبیل با پیشرفت فیزیکی 70 درصدی پیش بینی می شود تا پایان سال آینده تکمیل شود.

وی از برگزاری مانور آماده سازی و تامین برق در شرایط بحرانی در اردبیل خبر داد و گفت: در حال حاضر مجتمع مدیریت بحران به انبار ویژه، دکل نوری، پست سیار و دیزل ژنراتور مجهز است و مولدهای اضطراری از 6 دستگاه افزایش یافته است. تا 10..

اعتماد اعجازی گفت: تجهیز و جابجایی تیرهای برق در 50 روستای شهرستان اردبیل انجام شده و در 2 ماه گذشته 2000 لامپ خیابانی در شهرها و روستاهای استان نصب شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: افزایش بی رویه مصرف برق در این ایام رکورد کم مصرف را به ثبت رسانده است در حالی که با راهکارهای ساده می توان حداقل 10 درصد در مصرف برق صرفه جویی کرد.



آیا این خبر مفید بود؟