اختصاص 77 درصد از اعتبارات هزینه ای سیستان و بلوچستان

ساعت: 11:57
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1921890

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان مطرح کرد؛

مهرداد عربول گفت: 77 درصد از اعتبارات بودجه قانون بودجه 1401 از ابتدای سال جاری تاکنون توزیع شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرهامون ، مهرداد عرب آل رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان با اشاره به برگزاری ششمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان به ریاست استاندار گفت: در این جلسه در این جلسه خلاصه ای از وضعیت وام های عمرانی سیستان و بلوچستان و گزارش توزیع وام های اخذ شده بین دستگاه های اجرایی ارائه شد.

وی ادامه داد: تاکنون 5 هزار و 800 میلیارد تومان اعتبارات عمرانی مصوب به استان توزیع شده است که شامل خطوط مختلف و جدول 10 ج که مربوط به 31 استان است، در معاونت اعتبار هزینه ای مبلغ 940 میلیارد تومان وجود دارد. در قالب حقوق و دستمزد بین واحدهای مشمول بودجه استانی تقسیم و توزیع می شود که تاکنون 77 درصد آن توزیع شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه در این جلسه موارد ارجاع شده توسط کارگروه زیرساخت به دبیرخانه هیات برنامه ریزی نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت، اظهار داشت: بر اساس بند 31 قانون احکام مقرر، مصوبات این کارگروه باید در هیات برنامه ریزی مورد بحث و بررسی قرار گیرد تا تایید نهایی دریافت شود. هر سه مصوبه کارگروه مورد تایید آن هیئت قرار گرفت.

عرب ابتدا از ارائه آخرین گزارش وضعیت پروژه های مصوب سفر رئیس جمهور به استان در جلسه شورای برنامه ریزی خبر داد و گفت: بیش از 127 پروژه با 25 هزار و 800 میلیارد تومان اعتبار با سفر رئیس جمهور به استان تخصیص یافته است. طبق قطعنامه ششم . در جلسه شورای برنامه ریزی مقرر شد با نهادها و وزارتخانه هایی که هنوز اعتبارات خود را آزاد نکرده اند، پیگیری و مکاتبه شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید