ایثار و همدلی در هلال احمر چالوس ستودنی است

عضو هیأت هلال احمر مازندران:

عضو هیئت مدیره هلال احمر استان مازندران گفت: جمعیت هلال احمر چالوس در بین 22 شهرستان استان مازندران از نظر تعداد و تنوع عملیات بالاترین رتبه های استانی و کشوری را دارد و این نشان از ایثار است. فداکاری و همدلی

به گزارش خبرگزاری مازندران موج

جعفر کیالشکی با گرامیداشت روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر با گرامیداشت دهه کرامت گفت: جمعیت هلال احمر استان مازندران در زمینه امداد رسانی جایگاه های بسیار ارزنده ای در بین استان های کشور دارد. و خدمات امداد و نجات

وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر ایران به مدیریت آقای کولیوند موفق به کسب جوایز متعدد بین المللی شده و این مهم با همت و درایت جمعی محقق شده است.

هلال احمر هاله

عضوهیئت مدیره هلال احمر استان مازندران خاطرنشان کرد: در اقدامات برون مرزی مانند زلزله ترکیه، جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران آماده کمک رسانی به زلزله زدگان این کشور در کمتر از ده ساعت، مانند این آمادگی در سال گذشته و امسال به سطح بالایی رسید.

وی افزود: البته سیاست ها و حمایت های شورای هلال احمر و دولت منجر به اجرای موفق خدمات امداد و نجات و کسب رتبه های برتر شد.

هلال احمر هاله

کیالاشکی گفت: جمعیت هلال احمر چالوس از نظر تعداد و تنوع عملیات در بین 22 شهرستان استان مازندران بالاترین رتبه های استانی و کشوری را دارد و این نشان از ایثار، فداکاری و همدلی دارد.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها