بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در محکومیت اقدامات غیرمنطقی و تحریک آمیز پارلمان اروپا

ساعت: 17:55
تاریخ انتشار: 1301/10/30
کد خبر: 1923389

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه ای اقدامات غیرمنطقی و تحریک آمیز پارلمان اروپا را محکوم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه ای اقدامات غیرمنطقی و تحریک آمیز پارلمان اروپا را محکوم کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

نام خدا

اقدام مغرضانه و نابخردانه اخیر پارلمان اروپا در تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛ عمق سوء نیت را نشان می دهد و نشان دهنده خطاهای مکرر دستگاه محاسباتی دشمن است. ناتوانی اتحادیه اروپا در تحلیل درست مشکلات و ناتوانی در درک شرایط جهان امروز و عدم رویارویی منطقی با مشکلات متعدد و گاه لاینحل آن و چسبیدن نابخردانه و نابخردانه به آمریکا و صهیونیسم بین المللی و پیروی از سیاست های توسعه آنها. و متأسفانه اتخاذ راه حل اشتباهی مانند آنچه اخیراً در پارلمان اروپا رخ داد، ثمره دیگری جز افزایش مشکلات و پیچیده کردن وضعیت آشفته آنها ندارد.

این اقدام که واکنشی منفعلانه از روی ناامیدی و پس از تلاش های نافرجام خیابانی و دستگیری رهبران و جاسوسان آنها و برای جبران شکست های مکرر و با توهم افزایش فشار بر ایران و قدرت چانه زنی در مذاکرات است، در حالی طراحی شده است که منشور ملل. تناقض وجود دارد و نقض آشکار این منشور تلقی می شود، می تواند اقدام متقابل ایران را انجام دهد و منطقه خاورمیانه را برای این کشورها خطرناک کند و با ارتش کشورهای عضو اتحادیه اروپا به عنوان تروریست برخورد شود.

امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران قدرتمندتر از همیشه در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند و در مقابله با دشمن دریغ نخواهند کرد. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متن توده های مردم و میراث پایان ناپذیر امام خمینی(ره) است و هرگونه تصمیم نادرست در این خصوص مقابله با ملت ایران تلقی می شود و ملت ایران نیز ثابت کرده است که فرزندان خود را رها نمی کند. تنها در هر صحنه .

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان طنین اراده و اراده ملت بزرگ ایران به سران کشورهای اروپایی اعلام می دارد که اگر اندکی از میزان عشق و ایمان عمیق و پیوند ناگسستنی ایرانیان آگاهی داشتند. مردم به سپاه همیشه پیروز انقلاب اسلامی و پاسداران سرافراز. آنها علاقه مردم ایران اسلامی و جبهه مقاومت در برابر شهدای والامقام این قدرت الهی را که امروز مزارشان زیارتگاه عاشقان و میعادگاه عاشقان است، می دانستند، یقیناً قدم به چنین وادی خطرناکی نمی گذاشتند. و چنین تصمیم اشتباه و غیر منطقی را نمی گرفت. ما به اتحادیه اروپا در مورد تصمیم اشتباه پارلمان اروپا هشدار می دهیم، عاقلانه تصمیم می گیریم از اقدامات تحریک آمیز خودداری کنید که می تواند شرایط را در جهان پیچیده کند و مطمئناً آسیب بیشتری به اروپا وارد کند. همچنین از شورای اسلامی، دولت مردمی و مسئولین محترم کشور تقاضا داریم با واکنش مناسب و اتخاذ تدابیر متقابل، مراقب نقشه ها و سناریوهای دشمن، اقدامات مقتضی و خنثی کردن خیال دشمن را مانند گذشته باطل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید