تعطیلی روز پنجشنبه استان مرکزی تا پایان تیرماه ادامه دارد


ساعت: 13:25
تاریخ انتشار: 1401/04/02
کد خبر: 1878022

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه با توجه به کندی بانک کشاورزی، انتقاداتی وجود دارد که باید برای حمایت از صنعت کشاورزی و دامپروری و طیور، تشدید و تسهیل شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; فرزاد اهل الائمه امروز در شصت و پنجمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی گفت: کرد.

اهل الامام گفت: برخی اوقات قانون آنطور که باید از اهداف تولید کشور حمایت نمی کند و به عنوان مثال در قانون هدفمندی پیش بینی شده بود که یک پنجم یارانه به مردم داده شود و مابقی به سمت تولید برود. اما 100% «وجه نقد خرج شده است و تا زمانی که نظام قانونگذاری به طور اساسی اصلاح نشود، روال به همین منوال خواهد بود.

وی ادامه داد: جای تعجب است که طرح های اقتصادی در استان امکان سنجی وجود ندارد، بنابراین باید نرم افزار تولید و مطالعه شود و قطعا اتاق بازرگانی و دانشگاه جامع علمی و کاربردی می توانند وارد آن چیزی شوند که باعث ایجاد اشتغال نیز می شود. دنبال کرد.

استاندار مرکزی گفت: دعوت از میهمانان کشوری در جلسات شورای گفتگو با بخش خصوصی و دولت شخصا و در عمل یک ضرورت مهم است.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه با توجه به کندی بانک کشاورزی، انتقاداتی وجود دارد که باید برای حمایت از صنعت کشاورزی و دامپروری و طیور، تشدید و تسهیل شود.

وی ادامه داد: در کنار حضور در جلسات کارشناسی، اگر دستگاه های دولتی اگر متوجه مشکلی شدند باید گردش کار انجام شود و مشکلات به سرعت منتقل شود، نباید منتظر جلسات و تصمیم گیری در جلسات باشیم.

وی خاطرنشان کرد: ممکن است تعطیلی روز پنجشنبه تا پایان تیرماه ادامه داشته باشد اما دستگاه هایی مانند گمرک، پلیس راهنمایی و رانندگی و غیره. در چندین شیفت کار خواهد کرد

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید