حضور پرتوان فارس در مرز شلمچه طی ایام اربعین حسینی

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان مطرح کرد؛

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز گفت: هر ساله در ایام اربعین استان های زیادی در مرزهای کشور حضور دارند اما استانی قدرتمندتر از فارس و بیشتر نداریم. شهر قدرتمندی نسبت به شیراز به خصوص شورا و شهرداری این کلانشهر.

به گزارش خبرگزاری موج فارس

عملیات اجرایی پروژه مجتمع فرهنگی و موکب حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) طی مراسمی در مرز شلمچه آغاز شد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز در مراسم افتتاحیه مجتمع فرهنگی و موکب حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) در مرز شلمچه ضمن تسلیت ایام شهادت آن حضرت. زهرا (س) می فرماید: 20 سال پیش کمتر کسی تصور می کرد که در مراسم اربعین بیش از 20 میلیون نفر از سراسر جهان به سمت کربلا حرکت کنند و امروز به فضل الهی این مراسم با اشتیاق بیشتر نسبت به سال های گذشته

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد با تاکید بر اینکه اربعین زمینه حکومت جهانی امام عصر(عج) را فراهم می کند و هیچ شکی در آن نیست، ادامه داد: در ایام اربعین نه تنها شیعیان بلکه غیر شیعیان نیز هستند. – شیعیان و غیر مسلمانان شرکت می کنند.

وی گفت: در ایران اسلامی سال هاست که مردم هر ساله پرشورتر از سال های گذشته به سمت کربلای معلی حرکت می کنند که البته باید توجیه شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد افزود: استان های زیادی هر ساله در ایام اربعین در داخل مرزهای کشور حضور دارند اما استان مقتدرتر از فارس و شهر مقتدرتر از شیراز به ویژه شورا و شهرداری این کلانشهر نداریم. .

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان خاطرنشان کرد: در تاریخ حج از فردای پایان مناسک حج برنامه ریزی سال آینده در نظر گرفته شده است که طبیعتاً در صدور اربعین نیز باید همین گونه باشد. و برنامه ریزی کلی باید تکمیل شود.



آیا این خبر مفید بود؟