اورژانس قزوین به زائران اربعین در مرز شلمچه خدمات رسانی می کند


ساعت: 12:20
تاریخ انتشار: 20/06/1301
کد خبر: 1896581

سهیل سلطانی گفت: 4 دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک دستگاه موتور آمبولانس به همراه 23 تکنسین اورژانس از استان قزوین برای خدمت رسانی به زائران پیاده اربعین راهی مرز شلمچه شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سهیل سلطانی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین; اربعین حسینی در خصوص خدمات اورژانس استان قزوین به زائران گفت: با توجه به اهمیت خدمت رسانی به زائران در این ایام، چهار دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک دستگاه موتور آمبولانس به همراه 23 کارشناس فوریت های پزشکی از استان قزوین به صورت داوطلبانه به مرز شلمچه اعزام شدند.

وی افزود: از آنجایی که تقاضای داوطلبان برای خدمات زیاد بود، تصمیم گرفتیم تیم ها را در دو گروه و شیفت هفتگی به مرز اعزام کنیم.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی قزوین تصریح کرد: صبح امروز دومین گروه از داوطلبان تیم اورژانس جایگزین تیم اول شدند و در حال ارائه خدمات اورژانسی و پیش بیمارستانی به زائران اربعین حسینی هستند.

سلطانی تصریح کرد: تیم های اورژانس قزوین از هشتم شهریور ماه در مرز شلمچه مستقر شدند و تا چند روز پس از پایان مراسم اربعین و رفع گره های ترافیکی در محل ماموریت خود حضور دارند.

انتهای پیام/1003

دیدگاهتان را بنویسید