حفاظت از قله جدید؛ به مردی که برایت 7 لیوان آورده احترام نده!

حفاظت از قله جدید؛  به مردی که برایت 7 لیوان آورده احترام نده!

در روزهای اخیر و پس از قهرمانی استقلال عنوان شد که برخی از پیشکسوتان و مربیان سابق این باشگاه قهرمانی را به این تیم تبریک نگفتند. یکی از منتقدان مربی علیرضا منصوریان بود. با این حال سرمربی سابق استقلال در نشست خبری پس از تساوی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: از دوستانم در تهران می خواهم کارهای عجیب و غریب انجام ندهند.

نمی دانم شب هایی که برنامه شب فوتبال پخش می شود دوستان بعد از قوطی آتاری می خوابند و آرایش می کنند. امروز گفتند منصوریان و کالانوی به استقلال سلام نکردند. کسانی از شما که این را می گویید من در آن شب با توجه و رحمت به شما سلام کردم. اگر دنبال چیز دیگری هستید به من بگویید. وقتی قلعه نویی برای استقلال بازی می کرد خیلی از شما در این دنیا نبودید.

لطفا احترام بیشتری برای من نگه دارید، امیر گله نویی. خودزنی کافی است. کسانی که این مسائل را مطرح می کنند مستقل نیستند و اصحاب شتر هستند. من از سال 73 با استقلال شروع کردم و استقلال آخرین تیم من در ایران بود. من آزادم و اگر حریف پرسپولیس خوب بازی کند صحبت خواهم کرد. افتخار من دست خدا و احترام به تیم حریف است. زمینه سازی نکنید و فضای مجازی برای من فضای تخیل است. من مرد آزاده ای هستم و فقط زیر پرچم ائمه و پدر و مادرم و قرآن شیر می دهم. در بهترین لحظه که چند بار پرسپولیس را بردم، گفتم برانکو از من بهتر است. نماد و بزرگتر را برای کسی که هفت لیوان برای شما آورده است نشکنید.

دیدگاهتان را بنویسید