در تقدم پرسپولیس و آقای گلی لوکادیا شک نکنید

در تقدم پرسپولیس و آقای گلی لوکادیا شک نکنید

ابراهیم اسدی درباره عملکرد پرسپولیس در 6 هفته این فصل لیگ برتر گفت: پرسپولیس اگرچه فصل را خوب شروع نکرد اما پس از پیوستن مهاجم هلندی به این تیم، قرمزها منظم و زیباتر بازی کردند. فکر می کنم این فصل یکی از بهترین فصل های پرسپولیس است چون بازیکنان خوبی در پست های مختلف آوردند و تیم کاملا هماهنگ است.

وی افزود: به نظر من پرسپولیس در این فصل قهرمانی خود را به طور کامل بیان کرده و در همه پست ها تقویت شده است. پارسی ها روان و زیبا بازی می کنند و به نتایج دلخواه می رسند به همین دلیل هواداران امیدوار بودند این تیم در این فصل قهرمان شود.

هافبک سابق پرسپولیس درباره عملکرد لوکادیا، مهاجم هلندی این تیم گفت: لوکادیا واقعا بی نظیر است و با 6 گل نشان داده که مهاجم و گلزن است. این مهاجم هلندی مشکل گلزنی سرخ ها را حل کرد و باید گفت پرسپولیس تیم از دست رفته خود را پیدا کرد. شک نکنید با این روند لوکادیا آقای گل می شود و به سختی رقیبی در مستر گل خواهد داشت.

اسدی درباره قهرمانی پرسپولیس در این فصل گفت: علاوه بر پرسپولیس، استقلال، فولاد، سپاهان و حتی گل گهر در این فصل مدعی هستند اما فکر نمی کنم این تیم ها رقیب پرسپولیس باشند و پرسپولیس در این فصل قهرمان شود. قدرت. سایر رقبا باید به فکر رده های بالای جدول مانند دوم، سوم و چهارم باشند اما برای قهرمانی فقط قرمزها شایسته این مقام هستند و شک نکنید این فصل فصل پرسپولیس است.

وی در پایان به بازی هفته هفتم پرسپولیس مقابل تراکتورسازی اشاره کرد و گفت: بازی آسانی برای هیچ کدام از این دو تیم نیست. پس از هر وقفه در لیگ برتر، تیم ها همیشه با احتیاط به میدان می روند. با این حال فکر می کنم پرسپولیس شرایط بهتری نسبت به حریف تبریزی دارد. در این بازی لوکادیا اولین گلزن این بازی خواهد بود تا پرسپولیس برنده این بازی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید