دشمنان با جنگ شناختی به دنبال ایجاد انحراف در ایران اسلامی هستند



فرمانده نیروی هوایی:

فرمانده نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: امروز دشمن با راه اندازی جنگ شناختی به دنبال ایجاد انحراف و بلاتکلیفی روانی در جمهوری اسلامی است.

دشمنان با جنگ شناختی به دنبال ایجاد انحراف در ایران اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری موج


امیر حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی به همراه امیر حافظ زارع فرمانده پایگاه هوایی نهاجا به مناسبت دهه کرامت و ولادت امام رضا (ع) با حضور در جمع دختران نیروی هوایی این ایام را تبریک می گوییم که شما دختران عزیز آینده سازان هستید. این کشور و شما نقش بسزایی دارید و نقش مهمی در پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی دارید، گفت: شما مادران آینده این سرزمین هستید و به عنوان جواهری که در سلامت روان نقشی حیاتی خواهید داشت. و با پایبندی به اصول و اعتقادات دینی خود، جامعه را پیشرفت دهید.

وی افزود: امروز دشمنان ایران اسلامی و مدعیان آزادی به دنبال تشکیک حجاب در جامعه و نظام ایران اسلامی هستند و در روزهای اخیر به سرکوب اعتراضات دانشجویی در آمریکا در حمایت از مظلومان می پردازند. ملت فلسطین همین است که می گویند.

امیر سرتیپ واحدی با بیان اینکه هر جامعه اسلامی که اولویت و اطاعت از دستورات دینی و الهی داشته باشد، همواره موفق بوده است، خاطرنشان کرد: امروز دنیای غرب به رهبری آمریکا جنگ فرهنگی بزرگی را با کشور ما آغاز کرده است و فضا فضای مجازی است. راه‌ها و راهکارهای حمله به ارتش جمهوری اسلامی ایران را که در دستور کار قرار داده‌اند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش وی با بیان اینکه فضای مجازی امروز هم تهدید است و هم فرصت، اگر در این حوزه قهر آمیز عمل نکنیم بی شک در این عرصه بازنده خواهیم بود، تصریح کرد: باید با برنامه ریزی دقیق و کارشناسی شده از فضا به بهترین شکل استفاده کنیم. مجازی را به عنوان فرصت در آغوش بگیریم تا بتوانیم در راستای ارتقاء، پیشرفت و سربلندی نظام اسلامی به اهداف مورد نظر دست یابیم.

وی با بیان اینکه امروز دشمن با راه اندازی جنگ شناختی به دنبال ایجاد انحراف و ناامنی روحی و روانی در نظام جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: دشمنان بدانند که ایران اسلامی امروز با داشتن جوانان سالم و تندرست با قدرت در حال پیشرفت است، بنابراین همه امکانات وجود دارد. در دسترس هستند. آنها بسیج شده اند تا جوانان ما را به ناامیدی بکشانند. اما با قدرت الهی و برنامه ریزی هدفمند، امید دشمنان را به ناامیدی تبدیل خواهیم کرد.


آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها


نظرات ارسالی شما پس از تایید خبرگزاری موج در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

پیام های حاوی افترا و افترا منتشر نخواهد شد.

پیام های غیر فارسی و غیر مرتبط ارسال نمی شود.