دولت به دنبال توزیع عادلانه یارانه مردم است


ساعت: 22:08
تاریخ انتشار: 1401/02/16
کد خبر: 1836781

احمد واحدی در تشریح سیاست دولت برای حفظ و تقویت معیشت مردم گفت: دولت با پرداخت مستقیم یارانه به دنبال توزیع عادلانه یارانه بین مردم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد واحدی وزیر کشور امشب (جمعه) در نشست با استانداران سراسر کشور گفت: یکی از مولفه های اصلی اقناع افکار عمومی و همراهی مردم، نخبگان و اصناف در اجرای طرح مبادلات ارزی ترجیحی است.

وی طرح جایگزینی ارز ترجیحی با یارانه مستقیم را برای عادلانه شدن یارانه ها مطرح کرد و از مدیران خواست از همه فرصت ها و ظرفیت ها برای اجرای آن استفاده کنند.

واحدی در یک ویدئو کنفرانس با تشریح سیاست های دولت برای حفظ و تقویت معیشت مردم گفت: دولت با پرداخت مستقیم یارانه به دنبال توزیع عادلانه یارانه بین مردم است.

وزیر کشور در ادامه سخنان خود با تاکید بر نقش و جایگاه استانداران در تحقق اهداف اصلی دولت، گفت: استانداران نقش تعیین کننده و کلیدی در توجیه و اقناع افکار عمومی دارند که نخبگان و اصناف را وادار به برنامه ریزی می کنند. در اسرع وقت. “

وی افزود: استانداران به عنوان مدیران ارشد دولتی در استان ها باید نقش بیشتری در بحث قیمت گذاری و نظارت بر کنترل قیمت های مصوب، جلوگیری از انباشت و قاچاق کالا داشته باشند.

وحیدی با اشاره به تلاش خصمانه دشمنان در موج علیه طرح پرداخت یارانه مستقیم به مردم، بر اطلاع رسانی به موقع، منظم و شفاف مردم تاکید کرد.

در این جلسه همچنین بر اطلاعات متمرکز و یکپارچه سخنگوی اقتصادی دولت تاکید شد.

در پایان این جلسه نظرات و پیشنهادات استانداران در خصوص اجرای موفق طرح مبادلات ارزی ترجیحی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید