توزیع عادلانه یارانه ها در حال تبدیل شدن به یک اصلاح اساسی در ساختار اقتصادی / سواد مقصد گردشگری است


ساعت: 11:29
تاریخ انتشار: 1402/02/25
کد خبر: 1838916

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان این موضوع؛

روح الله سلگی گفت: توزیع عادلانه یارانه ها یک اصلاح اساسی در ساختار اقتصادی است و توجه قوه مجریه را می طلبد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بالا، روح اله سلگی شنبه شب در مراسم افتتاحیه پانزدهمین فرماندار سوادکوه با یاد و خاطره 223 شهید سوادکوهی گفت: مردم مازندران از مردم سوادکوه به نیکی یاد می کنند.

وی افزود: دشمنان جنگ ترکیب عجیبی را علیه ایران ایجاد کرده اند چرا که می دانند ایران محور مقاومت و حق جهان در مقابل جبهه باطل است.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: توزیع عادلانه یارانه ها اصلاح اساسی در ساختار اقتصادی است و نیازمند تمرکز کادر اجرایی است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: بی شک بیشترین رانت اقتصادی 4200 است که 70 درصد مصرف آن مبهم است و روزانه 1000 میلیارد تن کالای قاچاق داریم. حراج.

سلگی افزود: روغن، نان و شیرینی مردم منطقه از جیب مردم ایران تامین می شد، زیرا قیمت آرد در کشورهای همسایه 20 برابر ایران است. او می خواهد حقوق مردم را به جیب مردم بازگرداند.»

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران افزود: پرداخت یارانه به مصرف کننده به جای دادن به متقاضی، سیاست دولت است.

وی در پایان به وجود فرصت های مختلف برای سوادکوه اشاره و تاکید کرد: سوادکوه باید از گذرگاه به مقصد گردشگری تبدیل شود و از فرصت های آن به عنوان ورودی مازندران استفاده نشود و انتظار داشته باشیم اولین اقدام استاندار جدید برگزاری همایش باشد. فرصت های سرمایه گذاری در گردشگری فراهم آوردن فرصت های سرمایه گذاری در شهر.

در پایان مراسم رمضان گلمیاواتی به عنوان پانزدهمین فرماندار سوادکوه معرفی و از زحمات عینولا طالبی تقدیر شد.



انتهای پیام/


دیدگاهتان را بنویسید