توزیع عادلانه یارانه های آشکار و پنهان یکی از اهداف دولت است

ساعت: 02:15
تاریخ انتشار: 1400/10/15
کد خبر: 1798031

وی با بیان اینکه دولت بر مشکلات کوتاه مدت غلبه کرده است، گفت: توزیع عادلانه یارانه های آشکار و پنهان یکی از اهداف دولت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید محمد حسینی سه شنبه شب در نشست هم اندیشی با مسئولان ارشد پیشوا اظهار داشت: آیت الله رئیسی شبانه روز برای رفع مشکلات تلاش می کنند و امیدوارم مجموعه دولت بیشتر تلاش کند.

نایب رئیس مجلس در خصوص افزایش تعداد نمایندگان در کشور در 15 خرداد گفت: این طرح در مجلس مطرح است و طبق قانون اساسی هر ده سال یکبار تعداد نمایندگان بسته به جمعیت تغییر می کند. “

حسینی با تاکید بر اینکه فرآیند کسب و کار باید تسهیل شود نه اینکه مانعی برای آن ایجاد شود، گفت: دولت تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات با اولویت بندی به کار گرفته است.

وی ادامه داد: میانگین ماهانه 10 هزار میلیارد تن سررسید اوراق مشارکت است که دولت باید پرداخت کند و دولت بر مشکلات کوتاه مدت فائق آمده و با رعایت اولویت ها برای حل مشکلات بزرگتر برنامه دارد.

وی گفت: دولت قصد دارد یارانه های آشکار و پنهان را به گونه ای تقسیم کند که به نفع همه باشد و هم اکنون هماهنگی و انسجام برای حل مشکلات وجود دارد و هر هفته چندین جلسه هماهنگی اقتصادی برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید