رتبه نخست صادرات صنعت روانکار در اختیار نفت سپاهان

مدیرعامل شرکت نفت سپاهان خبر داد؛

مدیرعامل شرکت نفت سپاهان از سهم 70 درصدی این شرکت در صادرات انواع روانکارها در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری اصفهان موج


فرهاد امین دهقان در حاشیه دومین نمایشگاه تخصصی اوراسیا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت نفت سپاهان با تولید 2 نوع روغن پایه و انواع روغن موتور، علاوه بر سهم 70 درصدی از صادرات روانکارهای صنعتی کشور، برعهده گرفت. 25 درصد سهم بازار روغن موتور در کشور.

وی خاطرنشان کرد: شرکت نفت سپاهان معادل 4 هم برای توزیع روغن موتور در کشور سرمایه گذاری کرده و هم اکنون محصولات این شرکت از جمله برندهای اسپیدی، مگلوب و آتا به صورت مستقیم از طریق شبکه مویرگی در سراسر کشور توزیع می شود. از شرکت کیمیا اسپیدی.

به گفته وی، «آتا» برند جدید روغن موتور شرکت نفت سپاهان است که در کشورهای شمال ارس و استان های شمال غرب کشور وارد بازار عرضه شده است.

امین دگان افزود: شرکت نفت سپاهان علاوه بر موارد فوق، طرح تولید نفت سبز را در دستور کار قرار داده است که با پیشرفت 30 درصدی در حال اجراست و پیش بینی می شود این پروژه تا پایان سال آینده به بهره برداری برسد.

مدیرعامل شرکت نفت سپاهان با تاکید بر اهمیت بازار اوراسیا از برنامه این شرکت برای ورود و توسعه بازار فروش محصولات خود در کشورهای این منطقه خبر داد.

وی با اشاره به افزایش سودآوری در نتایج مالی این شرکت یادآور شد: حجم صادرات شرکت نفت سپاهان در شش ماهه نخست امسال باعث شد سود مالی این شرکت 7 درصد بیشتر از پیش بینی اعلام شده در این مدت باشد.

امین دهگان در پایان به تامین ارز مورد نیاز خود برای واردات با نیم نرخ 36 هزار تومان اشاره کرد و افزود: خوراک این شرکت با نرخ مشخصی از بورس کالا خریداری می شود.



آیا این خبر مفید بود؟