رشد 114 درصدی در سال گذشته و شناسایی بیش از 28 هزار مودی جدید مالیاتی در دو سال گذشته

مدیرکل سابق امور مالیاتی استان قزوین خبر داد:

مدیرکل سابق امور مالیاتی استان قزوین گفت: با رشد 114 درصدی در سال گذشته و شناسایی بیش از 28 هزار مؤدی جدید در دو سال اخیر، دریافت بیش از 10 هزار اظهارنامه مالیاتی جدید برای ارائه در سال جاری یکی از اقدامات این بخش

به گزارش خبرگزاری موج قزوین

در مراسمی با حضور فردوسی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان امور مالیاتی کشور، خوانساریان دادستان مالیاتی، حلیقه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استانداری، عبدیان رئیس اتاق بازرگانی، نادری رئیس کل گمرک ، شیخ الملوکی مدیرکل هواشناسی و جمعی از مدیران استانی از خدمات عزیزالله عباسپور مدیرکل سابق، سید محمود موسوی صانع به عنوان سرپرست جدید امور مالیاتی استانداری قزوین منصوب شد.

در این مراسم عزیزالله عباسپور با ارائه گزارشی از موفقیت ها و اقدامات مهم انجام شده اظهار داشت: اداره استان به مدت دو سال تجربه خوبی بود و با تلاش همکاران توانستیم به موفقیت های خوبی برسیم.

وی گفت: دو سال متوالی در جشنواره شهید رجایی مقام اول را کسب کردیم و 1500 انتصاب مالیاتی انجام شد و امسال 1000 پرونده تشکیل و 20 افسر شرکتی استخدام شدند.

عباسپور یادآور شد: کسب رتبه برتر ارزیابی عملکرد جشنواره شهید رجایی در دو سال متوالی در دولت سیزدهم، کسب رتبه اول آموزش و توانمندسازی کارکنان، کسب رتبه اول روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان قزوین در ارزیابی عملکرد هفته دولت در سال 1402 و سومین و چهارمین جشنواره فرهنگ مالیاتی در سال 1401 یکی از مهمترین موفقیت هاست.

مدیرکل سابق امور مالیاتی استان قزوین یادآور شد: برای تکریم ارباب رجوع اقدام به ساخت و ساز ساختمان های جدید و بازسازی ساختمان های قدیمی کردیم و افتتاح و بهره برداری از ساختمان های تاکستان، آبیک و اقبالیه 71 درصد افزایش و 108 درصد درآمد مالیاتی نسبت به آن محقق شد. به تایید در کار تکمیل شده در m.y.

عباسپور یادآور شد: پرداخت بیش از 2100 میلیارد تومان مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری های استان با رشد 114 درصدی در سال گذشته و شناسایی بیش از 28 هزار مؤدی جدید در دو سال گذشته با دریافت بیشتر بیش از 10 هزار اظهارنامه مالیات جدید برای عملکرد امسال یکی از اقدامات این اداره کل است.

این مدیر اظهار داشت: طراحی و تولید اپلیکیشن قانونگذاری پایانه های تجاری، رادیو مالیاتی و کیوسک اطلاعات مالیاتی به منظور احترام به مودیان محترم و ساخت و ساز، تکمیل ساختمان در مرکز از وظایف مهم این اداره کل می باشد.

عباسپور گفت: احداث ساختمان مالیات آبگرم، اجرای پروژه مرکز داده، بازسازی سالن آمفی تئاتر و نصب بایگانی راه آهن و درب های ورودی از دیگر اقدامات است.

در ادامه علی رغم قدردانی از خدمات عزیزالله عباسپور مدیرکل سابق، سید محمود موسوی صانع به عنوان سرپرست امور مالیاتی استانداری قزوین معرفی شد.

سید محمود موسوی صانع دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت و در سال ۱۳۷۸ بورسیه وزارت اقتصاد در دانشگاه علوم اقتصادی و چهار سال کارشناس ارشد مالیاتی، چهار سال رئیس اداره مالیات، چ. در امور مالیاتی به مدت چهار سال، عضویت در شورای عالی مالیاتی به مدت یک سال و در سال‌های اخیر معاون دادستان مسئول اجرای امور مالیاتی استان همدان بوده است.



آیا این خبر مفید بود؟