رفع موانع اجرای طرح های ورزشی؛ رهاورد سفر شهرستانی استاندار مازندران به آمل

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران بیان کرد؛

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران سفر اخیر استاندار مازندران را سرشار از دستاوردهای خوب در عرصه ورزش دانست و گفت: با دستورات اتخاذ شده بخشی از مشکلات سرمایه گذاران و فعالان ورزشی شهرستان مرتفع شده است. خیلی سال. ‏

به گزارش خبرگزاری مازندران موج

علی رجبی با اعلام این خبر اظهار داشت: احداث استخر و سالن بدنسازی در شهرستان آمل به دلیل کاربری با مشکلاتی مواجه شد که با مصوبه بازدید استاندار و تبدیل کاربری به ورزش و پرداخت هزینه ها رفع شد. 100 میلیارد ریال.

وی با بیان اینکه بازگشایی سالن ورزشی به دلیل تخلفات اداری پلمب شد، ادامه داد: با طرح این موضوع با مدیریت سالن و درخواست استاندار مازندران، تعهد گرفته شد و این سالن به چرخه فعالیت بازگشت. .

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: همچنین در محوطه احداث سالن ورزشی شهر عامل، این کار با تصمیم و مجوز دادگاه برای تخریب آن انجام شد و مقدمات آن انجام شد. ساخته شده برای ساخت یک سالن بزرگتر با امکانات و کاربری ورزشی.

وی بازدید از زمین فوتبال روستای شاهنه قلعه را از دیگر برنامه های در این راستا اعلام کرد و افزود: ساخت رختکن با اختصاص پنج میلیارد ریال قول مساعد داده شد.

رجبی تصریح کرد: با دستور استاندار مازندران در خصوص درخواست بخش خصوصی برای احداث استخر دیگر در شهرستان آمل، مصوب شد اداره کل ورزش و جوانان مازندران تغییر هدف را از سازمان جهاد کشاورزی و مبلغ 30 میلیارد ریال تسهیلات 402 و تبصره 18 پرداخت شود.

وی گفت: همچنین با توجه به درخواست مسئولان شهرستان امامزاده عبدالله این شهرستان مبنی بر احداث حصار و ایجاد رختکن در زمین فوتبال منطقه، سه میلیارد ریال اعتبار از سوی هیئت کشتی بازو در نظر گرفته شد. در استان

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از نیاز 150 میلیارد ریالی برای احداث سالن صخره نوردی آمل خبر داد و گفت: با تصویب این سفر 100 میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی تامین و مابقی نیز تامین می شود. با جلب حمایت خیرین انجام شد.

وی ادامه داد: سالن صخره نوردی آمل سالن اختصاصی این رشته ورزشی در کشور محسوب می شود.

رجبی از اختصاص 30 میلیارد ریال برای بهسازی و بازسازی رختکن پیامبر اعظم (ص) آمل خبر داد و بیان کرد: همچنین با کمک خیرین و هیئت وزنه برداری سالن ورزشی تخصصی برای این دهکده ورزشی «دشت» ساخته می شود. سار».

وی در مجموع از اجرای 41 برنامه ورزشی در راستای اهداف 41 شهید حادثه ششم بهمن در آمل خبر داد.



آیا این خبر مفید بود؟