ریاض در شرایط دشوار کنونی کنار ایران است

عربستان سعودی:

وزارت امور خارجه عربستان سعودی اعلام کرد که ریاض در شرایط سخت کنونی در کنار ایران خواهد بود و آماده هرگونه کمکی به تهران است.

به گزارش خبرگزاری موج


به گزارش الجزیره، عربستان عربستان برای سقوط بالگرد حامل حسین امیرعبداللهیان رئیس جمهور کشورمان وزیر امور خارجه و هیئت آنها واکنش نشان داد.

در همین راستا وزارت امور خارجه عربستان با صدور بیانیه ای اعلام کرد: اخبار منتشر شده از سوی رسانه ها درباره بالگرد حامل رئیس جمهور ایران را با نگرانی فراوان دنبال می کنیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما بر موضع عربستان سعودی در کنار کشور برادرمان جمهوری اسلامی ایران در شرایط سخت کنونی تاکید می‌کنیم.

وزارت امور خارجه عربستان سعودی اعلام کرد: بر آمادگی عربستان سعودی برای ارائه هرگونه کمکی که سازمان های ایرانی نیاز دارند تاکید می کنیم.

پیش از این محمد شیعه السودانی نخست وزیر عراق دستور کمک به ایران برای یافتن بالگرد ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان را صادر کرده بود.

باسم العوادی، سخنگوی دولت عراق اعلام کرد: السودانی به وزارت کشور، هلال احمر عراق و کشورهای وابسته به آن دستور داده است تا امکانات موجود را برای یافتن بالگرد رئیس جمهور در اختیار جمهوری اسلامی ایران قرار دهند. ایران که در شمال ایران ناپدید شده است.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها