ستاره استقلال: چقدر کم کنیم دیگر خسته شده ایم

ستاره استقلال: چقدر کم کنیم دیگر خسته شده ایم

آرش رضاوند در میکس خبر در ورزشگاه آزادی و پس از پیروزی 2-1 مقابل استقلال در پاسخ به این سوال که بازیکنان این تیم در نیم فصل قرارداد خود را با این تیم کاهش داده اند، صحبت های خود را مطرح کرد. ما همه این کارها را انجام دادیم که تیم ما امتیاز را کم می کند. اگر تیم باید جریمه می شد، جریمه نمی کردیم. ما از سال گذشته 50 درصد می خواستیم اما چیزی نگفتیم. به هر حال استقلالی است و به خاطر هوادارانش.

وی ادامه داد: خب من کاری به بازیکنان دیگر ندارم. بازیکن تا جایی که می تواند می نوشد. حق استقلال پایمال شد. شما ترکیب تیم ما و سایر تیم ها را هم می بینید و فکر می کنم تیم ما کلاه است.

هافبک استقلالی ها با انتقاد از کسانی که علیه این تیم صحبت می کنند، افزود: همه می دانند که این روند ادامه دارد. آنها از لحظه ای که صبح بیدار می شوند تا زمانی که به خواب می روند از استقلال صحبت می کنند. آنها می خواهند استقلال را به حاشیه برانند. امیدوارم مشکلات ما حل شود.

وی دریافتی خود را اینگونه توضیح داد: من خودم ۴۵ درصد از سال گذشته را دارم. امسال 20 درصد گرفتم و قراردادم را کم کردم. انتظار داریم باشگاه کمک کند. اگر امسال و پارسال همه پول را بگیریم هیچ اتفاقی نمی افتد. شاید بدهی و مشکلات باشد اما امسال بودجه استقلال 320 میلیارد است و 10 درصد آن 30 میلیارد است. ما 20 درصد پول داریم. من خودم خیلی کم دریافت کرده ام و امیدوارم باشگاه کمک کند. حالا می توانیم 10 درصد نیم فصل، 30 درصد دریافت کنیم! چقدر می خواهد باشد؟

وی سپس در پاسخ به این سوال که آیا حاضر است قرارداد خود را بیشتر قطع کند، گفت: چقدر دیگر باید قطع کنیم؟ به پایان قرارداد نزدیک می شویم و واقعا خسته شده ایم.