ستاره پرسپولیس را ترک کرد؟ 2 گزینه جلوی کاپیتان

ستاره پرسپولیس را ترک کرد؟  2 گزینه جلوی کاپیتان

بی شک یکی از ارکان اصلی پرسپولیس در 5 قهرمانی متوالی این تیم در لیگ برتر، سیدجلال حسینی است، مدافعی که برانکو ایوانکوویچ در لیگ پانزدهم از خرید او طفره می رود.

این کروات فکر می کرد که لوکا ماریچ هموطنش می تواند نقشی مشابه سیدجلال حسینی در پرسپولیس داشته باشد، اما وقتی این عنوان را برای تفاضل گل بهتر از استقلال خوزستان به عبدالله ویسی سپرد، تازه متوجه شد که چه اشتباهی مرتکب شده است. بلافاصله بعد از آخرین علامت داور لیگ پانزدهم، برانکو سیدجلال حسینی را خرید تا هم خودش و هم پرسپولیس را به قول برانکو مطرح کند! از قضا این اتفاق افتاد. سیدجلال حسینی سوپرمن و لیدر تیمی شد که 5 قهرمانی متوالی لیگ برتر را جشن گرفت و دو بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید.

اما یحیی گل محمدی هنوز نتوانسته جلال حسینی را در لیست بازیکنان خود قرار دهد. با این اوصاف به نظر می رسد کاپیتان سالخورده پرسپولیس باید به فکر جدایی از این باشگاه باشد. البته اگر سیدجلال حسینی بپذیرد که فصل آینده هم به عنوان بازیکن روی نیمکت تیمش را همراهی کند، چون اکثر دیدارهای این فصل، ممکن است گل محمدی با ماندن موافقت کند. سیدجلال حسینی گزینه جذاب دیگری نیز خواهد داشت؛ برای تیم شهر ملوان بازی کنید و با پیراهن سفید خداحافظی کنید. ملوان انزلی در حال حاضر لیدر مقتدر لیگ دسته اول و امید اصلی صعود به لیگ برتر است. مازیار زارع سرمربی این تیم که رابطه صمیمانه ای با کاپیتان پرسپولیس دارد بارها اعلام کرده که در باشگاه ملوان همیشه به روی سیدجلال حسینی باز است.

سیدجلال حسینی در پرسپولیس می ماند و تمدید می کند یا به زادگاهش انزلی بازمی گردد؟ این سوالی است که به نظر می رسد تنها یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس به آن پاسخ دهد و باید دید او چه تصمیمی خواهد گرفت!

دیدگاهتان را بنویسید