پرسپولیس جلوی جذب این ستاره را گرفته است

پرسپولیس جلوی جذب این ستاره را گرفته است

سرخ پوشان تهرانی با هدایت یحیی گل محمدی موفق شدند قهرمانی مقتدرانه ای را در لیگ نوزدهم تجربه کنند و با این حساب خیلی ها منتظر بودند تا پرسپولیس موفقیت خود را در لیگ قهرمانان آسیا تکرار کند و بتواند به مراحل بعدی این مسابقات راه پیدا کند. رقابت. این در حالی بود که کمتر از یک ماه مانده به شروع این رقابت ها، برخی بازیکنان پرسپولیس از این تیم جدا شدند.

یکی از آن بازیکنان علی علیپور بود. او یکی از ثابت ترین بازیکنان فصل پرسپولیس بود. مهاجمی که سابقه حضور آقای گلی در لیگ را داشت اما بلافاصله پس از پایان لیگ از پرسپولیس جدا شد تا راهی ماریتیمو شود و ماجراجویی خودش را در لیگ پرتغال آغاز کند.

در شرایطی که مسئولان باشگاه پرسپولیس زمان زیادی برای تمدید قرارداد داشتند اما وقتی سوالی درباره وضعیت بازیکنان مطرح شد تنها به یک جمله اکتفا کردند که همه بازیکنان را حفظ می کنیم اما هیچ اقدامی صورت نگرفت. برای تمدید قراردادها

علی علیپور زمانی راهی ماریتیمو شد که یحیی گل محمدی شخصا با این مهاجم تماس گرفت تا او را راضی به ماندن کند. سرمربی پرسپولیس نتیجه تحقیقاتی نداشت تا علی علیپور را از دست بدهد. تماس تلفنی و درخواست یحیی گل محمدی ظاهرا جواب نداد تا مهاجم اول پرسپولیس از آن تیم جدا شد و راهی پرتغال شد.

از آن زمان یحیی گل محمدی از علی علیپور ناراحت است. اگرچه عیسی آل کثیر جور تمام مهاجمان پرسپولیس را در لیگ قهرمانان آسیا به خدمت گرفت و در مقام دومی تیمش در آن رقابت ها نقش داشت، اما سرمربی سرخ ها هرگز ماجرای علی علیپور را فراموش نکرد.

حالا شنیده می شود بعد از جدایی ناگهانی یورگن لوکادیا از پرسپولیس، یحیی گل محمدی همچنان از بازگشت علی علیپور خوشحال نیست.

سرمربی پرسپولیس ترجیح می دهد باشگاه ابتدا به دنبال گزینه های دیگر باشد و علی علیپور آخرین گزینه تیمش برای جانشینی یورگن لوکادیا است!

دیدگاهتان را بنویسید