سردار سلیمانی #قهرمان با تمام وجود شهادت می خواست

ساعت: 21:39
تاریخ انتشار: 1400/10/18
کد خبر: 1798909

امام جمعه کشاورزان با اشاره به شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی گفت: او با تمام وجود شهادت می خواست و همیشه آماده چمدان هایش بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام اصغر رضوانی امام جمعه دهاقان در گفتگو با صاحب نیوز؛ وی با اشاره به راه های خداپرستی گفت: اگر به افرادی که راه خداپرستی را در پیش گرفته اند بنگریم، راه خداپرستی برای ما آسان می شود. اگر دیگران در انجام کاری موفق بوده اند، ما نیز باید به موفقیت در آن امیدوار باشیم.»

وی با بیان اینکه انسان در صورت تلاش و اراده توانایی رسیدن به مقامات عالی را دارد گفت: سرلشکر حاج قاسم سلیمانی مردی بود که می توان او را الگوی بسیار خوبی دانست، پا به پای خود و تجربه کرد و صاحب یک مدرسه

رضوانی ادامه داد: مکتب شهید سلیمانی شاید امروز و آینده دارای سبک و اندیشه ای برای واکنش انقلابی باشد.

امام جمعه کشاورزان با اشاره به اینکه سردار سلیمانی از اخلاص بسیار بالایی برخوردار بود، گفت: ایشان فقط به وظیفه شرعی خود عمل می کردند و در هیچ زمینه ای به دنبال هیچ عنوان و شهرتی برای خود نبودند.

وی ارادت و التزام به اهل بیت را از دیگر ویژگی های شهید سلیمانی دانست و بیان کرد: زمانی که به زیارت ائمه اطهار(ع) مشرف می شد در کودکی حرم را در آغوش می کشید و خاضعانه ارادت خود را به اهل بیت تقدیم می کرد. متوسل شدند.

رضوانی ادامه داد: سردار سلیمانی توجه زیادی به موضوع استانداری داشت.

امام جمعه کشاورزان گفت: سردار سلیمانی توجه ویژه ای به موضوع عبادت و معنویت داشت و از هر فرصتی برای تلاوت آیات کلام الله مجید و دعا استفاده می کرد.

وی با اشاره به نبوغ نظامی حاج قاسم سلیمانی گفت: ایشان نبوغ نظامی خاصی داشتند که اگر در یک جا با مشکلی مواجه می شدند نمی توانستند موفق شوند، می دانستند چگونه باید در آن زمان دشمن را دور بزنند. نیروها زنده شدند و سالم بودند.»

رضوانی با بیان اینکه شهید سلیمانی روحیه سلحشوری داشت، افزود: از نظر نظامی، فرمانده نباید به تنهایی وارد خط مقدم شود، اما متوجه شدیم که سردار سلیمانی اغلب به تنهایی وارد خط مقدم می شد تا موضوع را به درستی ارزیابی کند. به رفقا روحیه بده.»

امام جمعه کشاورزان با اشاره به شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی گفت: او با تمام وجود شهادت می خواست و همیشه آماده چمدان هایش بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید