سهمیه هواداران استقلال در نقش جهان

سهمیه هواداران استقلال در نقش جهان

طبق آخرین اخبار رسیده از شهر اصفهان مشخص شد باشگاه سپاهان چه ظرفیتی برای ورود تماشاگران تیم استقلال به ورزشگاه نقش جهان دارد.

باشگاه سپاهان اعلام می کند که این تیم بخشی از ورزشگاه نقش جهان با گنجایش 1900 هوادار را بین آبی پوشان تهرانی توزیع می کند، بنابراین هواداران اصفهانی تیم استقلال و یا دیگر هواداران این تیم که قصد دارند از شهرهای مختلف به این ورزشگاه بیایند. با توجه به بلیط هایشان، در محل تعیین شده آنها بروید و چک کنید. با وجود رعایت پروتکل های بهداشتی و محدودیت حضور تماشاگران سپاهان، این تعداد صندلی باید به هواداران تیم میهمان اختصاص یابد.

لازم به ذکر است؛ دیدار دو تیم در ورزشگاه آزادی تهران بدون حضور تماشاگر برگزار شد. زیرا در آن زمان ستاد مبارزه با مفاسد ولیعهد مجوز حضور تماشاگران در ورزشگاه ها را صادر نمی کرد.

از این پس می توان پیش بینی کرد که درگیری این تعداد تماشاگر با هواداران تیم سپاهان لحظات هیجان انگیزی را در ورزشگاه نقش جهان رقم بزند. چرا که پس از دو سال غیبت تماشاگران سپاهان در دیدارهای این تیم محبوب اصفهانی مقابل تیم های پرطرفدار تهران، این اولین بازی حساس با حضور آنها خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید