شایعات این انتقال جنجال های منطقه ای را برانگیخته است

ساعت: 18:09
تاریخ انتشار: 1300/10/18
کد خبر: 1798938

نمایندگان رفسنجان و انار و ورزکان در خصوص واگذاری تراکتور سنگون کپر صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی به بحث واگذاری تراکتور به سنگون کپر از کرمان پرداخت و گفت: این نیز در حال منطقه ای شدن است.

نماینده مردم رفسنج و انار افزود: قبل از واگذاری تراکتور به مس سنگون کرمان لازم است مس سنگون کرمان استقلالی شود.

حسین جلالی در ادامه با بیان اینکه در بحث واگذاری تراکتور مس سنگون کرمان تلاش می کنیم زیرساخت ها را فراهم کنیم، گفت: طرح استقلال صنایع مس ایران در مجلس نوشته شد، امیدواریم این طرح انجام شود. کار قبل از نوروز 1401 .

دهگانی نماینده مردم ورزکان در مجلس در واکنش به اظهارات کرمان مبنی بر واگذاری امتیاز تراکتورسازی گفت: ما دنبال سهم خواهی نیستیم بلکه در سطح ملی به مسائل می پردازیم.

وی افزود: تیم تراکتورسازی پایتخت کشور است، از نظر ملی اصرار داریم که این باشگاه به یکی از شرکت های صنعتی از جمله صنایع مس کرمان واگذار شود.

دهقانی با بیان اینکه از 25 هزار میلیارد تن سودی که صنعت مس ایران به دست می آورد، 500 میلیارد تن آن باید صرف ارائه خدمات اجتماعی به ورزقان شود، گفت: برخی از 200 میلیارد تن سود 25 هزار میلیارد تنی فولاد دل خوشی ندارند. , “تقدیم به تیم محبوب تراکتورسازی.

نماینده مردم ورزکان خاطرنشان کرد: وزیر ورزش و جوانان دستور واگذاری تراکتور به مس سنگون کرمان را صادر کرده است.

جواد ششگلانی رئیس هیئت فوتبال آذربایجان شرقی پس از این گفتگو با حضور در یکی از برنامه های رادیویی ایران گفت: مسئولان استانی در پنج ماه گذشته تلاش زیادی برای رفع مشکلات دو تیم ماشین سازی و تراکتورسازی انجام داده اند. مس سنگون کرمان اوج تلاش های چند ماه گذشته بود.

رئیس هیئت فوتبال آذربایجان شرقی در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: انتقال تراکتور به مس سنگون کرمان اتفاق خوشایندی است و هیئت فوتبال آذربایجان شرقی آمادگی این امر را دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید