شهید چمران در حضور جهادگران پرچم دفاع از انقلاب را به اهتزاز درآورد


ساعت: 21:33
تاریخ انتشار: 1401/03/30
کد خبر: 1877408

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید چمران در زندگی پربرکت خود که بخشی از انقلاب در معرض تهدید قرار گرفت از حضور جهادی خود برای دفاع از انقلاب استفاده کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; سردار علی فضلی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امشب در مراسم جشن سالگرد شهادت دکتر مصطفی چمران در مسجد انقلاب ساوه گفت: خیر، ایشان الگوی عملی و میدانی برای افراد مختلف است.

فضلی بیان کرد: اگر عمر ظاهری شهید چمران در دوران انقلاب اسلامی و ولایتمداری برای خدمت به مردم زیاد طولانی نیست، اما نحوه خدمت او سطحی نیست و نیاز به مطالعه دقیق برای الگوسازی دارد.

وی با اشاره به اینکه در ابتدای پیروزی انقلاب دو جبهه جنگ داخلی و خارجی بر کشور حاکم بود، افزود: شهید چمران در دوره ای که هم منافقین و هم معاندین ظهور کردند با روحیه جهادی موفق شد این مرحله را با موفقیت پشت سر بگذارد. در آن زمان تشخیص حق و باطل مانند تیغه شمشیر بود و مبارزه در آن زمان بسیار حساس بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید چمران در زندگی پربرکت خود که بخشی از انقلاب در معرض تهدید قرار گرفت از حضور خود در جمع جهادگران برای دفاع از انقلاب استفاده کرد.

وی بیان کرد: شهرستان ساوه مهد بزرگان، علما، مشاهیر و مجاهدانی چون شهید چمران است که کارگزاری تمام عیار بوده و علاوه بر شخصیت علمی برجسته بین المللی، دارای شخصیتی چند بعدی و تشکیلاتی و مبتنی بر ادبیات اخلاقی است. او دید روزانه داشت و هرگز نداشت.

فضلی گفت: شهید چمران مردی ایثارگر و جهادگر بود و قصد داشت به آرمان های اسلام، دین و رهبری به عنوان مرجعیت، پایبند به مبانی و تاکید بر اهداف انقلاب از جمله فقرزدایی، استقلال طلبی باشد. ، خدمت عادلانه و رضایت الهی.

وی تاکید کرد: شهید چمران در فعالیت های نظامی و سیاسی به کار گروهی اعتقاد داشت و با افرادی که با مبانی نظام بیگانه بودند سازش نمی کرد. او در فعالیت های سیاسی شجاع و شجاع بود و امنیت ایران اسلامی را تامین می کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید چمران ثروت خود را وقف اسلام و انقلاب کرد. به دست آورد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید