ظرفیت‌های بانک صادرات ایران در خدمت تولید کشور است

این موضوع در بازدید از «ایران لوله و ماشین سازی» مورد تاکید قرار گرفت.

مدیرعامل بانک صادرات ایران در بازدید از شرکت «لوله و ماشین سازی ایران» بر حمایت از تولید و اشتغال و حمایت از صنایع بزرگ کشور تاکید کرد.



به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران در این بازدید محسن سیفی در دیدار با محمدرضا بابایی مدیرعامل شرکت لوله و ماشین آلات ایران از زحمات و تلاش های مدیران و کارکنان این شرکت برای سودآوری و ایفای نقش موثر در حمایت از صندوق بازنشستگی کشوری قدردانی کرد. ، برای تقویت ارتباط و توسعه همکاری های بانک با این مجموعه برجسته شده است.

سیفی با بیان اینکه با بازتعریف این روابط و همکاری ها و استفاده از تمام ظرفیت بانک می توان از خدمات و محصولات مختلف بانک صادرات ایران در خدمت تولید در این شرکت استفاده کرد، افزود: بانک صادرات ایران از نظر شعبه داخلی و خارجی. پوشش شبکه یکی از بزرگترین بانک های کشور است و علیرغم همه مشکلات بین المللی از اروپا تا آسیای میانه و خلیج فارس از امکانات کافی برای حمایت از تداوم تولید و صادرات و خدمات مختلف بانکی و همچنین استفاده از ظرفیت برخوردار است. شرکت های تابعه از جمله بیمه، کارگزاری، کارگزاری و بورس. ، دارای انواع خدمات بانکداری الکترونیک و بانکداری آفلاین می باشد.

بانک صادرات

وی افزود: این بانک دارای سریع ترین شبکه دسترسی شعب در کشور است و این بانک آمادگی کامل برای حضور بیشتر در تامین مالی و حمایت از این شرکت با استفاده از ابزارهای مختلف مالی و بانکی را دارد.

در این جلسه محمدرضا بابایی ضمن خیر مقدم به حضور مدیران بانکی در این شرکت، این جلسه را به فال نیک گرفت و گزارش مبسوطی از توانمندی ها و سابقه این شرکت در تولید انواع لوله در کشور ارائه کرد. وی بر توسعه همکاری با بانک صادرات ایران تاکید کرد.

بانک صادرات



آیا این خبر مفید بود؟