ماجرای کارت سفر 30 میلیون تومانی برای هر خانواده ایرانی چیست؟

ماجرای کارت سفر 30 میلیون تومانی برای هر خانواده ایرانی چیست؟

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه سفر و گردشگری ایران از راه اندازی پلتفرم جدید «ایران سفر» و توزیع کارت سفر 30 میلیون تومانی به منظور ارزان شدن سفر خبر داد.

روح الله حسین زاده گفت: پلت فرم ایران سفر توسط شرکت مادر تخصصی توسعه گردشگری ایران و گردشگری با همکاری بخش خصوصی برای ارزان‌تر شدن سفر طراحی شده و در نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری تهران در بهمن ماه سال جاری ارائه می‌شود. .

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه سفر و گردشگری در ایران گفت: این بستر خدمات و مشاوره ارزان سفر را به علاقمندان توسعه و رونق سفر و گردشگری ارائه می دهد.

وی افزود: افراد با مراجعه به این بستر می توانند علاقه خود را برای سفر به نقاط مختلف اعلام کنند و علاوه بر مشاوره، سفری ارزان را نیز برنامه ریزی کنند.

حسین زاده بیان کرد: بر این اساس با 15 دستگاه تفاهم نامه امضا کرده ایم و با ابلاغ تبصره 18 تسهیلاتی را در اختیار دولتمردان قرار می دهیم تا از گردشگری و سفر ارزان استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه جهانگردی و جهانگردی ایران گفت: کارت سفر ارزان و اقساطی و مبلغ تسهیلات 30 میلیون تومان با نرخ 4 درصد برای هر خانوار است که با همکاری یکی از خانوارها انجام می شود. وی تصریح کرد: این پلتفرم سکوی رسمی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خواهد بود. این مجموعه کمک شایانی به بخش خصوصی برای به نمایش گذاشتن توانمندی ها و توانمندی های خود در زمینه سفرهای کم هزینه خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید