معرفی هتل های نزدیک بیمارستان عرفان تهران

معرفی هتل های نزدیک بیمارستان عرفان تهران

بخش های بستری شامل داخلی، زنان و زایمان، اطفال و بیمارستان روزانه است. بخش مراقبت های ویژه شامل مراقبت های ویژه داخلی، مراقبت های ویژه جراحی، مراقبت های ویژه جراحی قلب، مراقبت های ویژه قلب و مراقبت های ویژه نوزادان است. اتاق های عمل شامل اتاق عمل عمومی، اتاق عمل جراحی قلب، اتاق عمل آندوسکوپی، آنژیوگرافی، زایمان، نازایی و ژنتیک می باشد. کلینیک ها شامل کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی، کلینیک غدد، پوست و زیبایی، کلینیک زودرس و استونی، کلینیک تغذیه است. این پاراکلینیک همچنین شامل آزمایشگاه، رادیولوژی، فیزیوتراپی، داروخانه و کمک های پزشکی است.

آدرس بیمارستان عرفان تهران: سعادت آباد، بین چهارراه سرو و بلوار شهرداری، خیابان شهید رضایی بخشایش

لیست هتل های اطراف بیمارستان عرفان تهران

در ادامه این مقاله چندین مورد را انجام خواهیم داد هتل تهران بیایید این بیمارستان را در همین نزدیکی معرفی کنیم تا همراهان بیمار به راحتی محل سکونت خود را انتخاب کنند.

هتل اسپیناس پالاس تهران

این هتل تا بیمارستان حدود 3 کیلومتر فاصله دارد و با ماشین حدود 8 دقیقه به آن خواهید رسید. هتل اسپیناس پالاس تهران فعالیت خود را در شمال غرب تهران از سال 1393 با 5 ستاره آغاز کرد. این هتل 20 طبقه با مجموعا 400 واحد اقامتی با چشم اندازی به شهر از یک سو و از سوی دیگر به کوه گزینه ایده آلی است.

از مهم ترین امکانات این هتل لوکس می توان به تشک و تخت، حمام و توالت، حوله حمام، آینه ضد بخار، سر دوش مخصوص، لوازم حمام لوکس، تلویزیون، چای ساز، گاوصندوق داخل اتاق، سرویس اتاق 24 ساعته اشاره کرد. ساعتی، ورودی مجهز به چراغ های حسی، مرکز بهداشتی درمانی شامل تجهیزات کاردیو، سالن بدنسازی، سونا، جکوزی، استخر، ماساژ، خدمات زیبایی زنانه و مردانه، واکس کفش، قهوه و چای رایگان، روزنامه رایگان، خدمات خشکشویی و خشکشویی، چمدان اتاق، ترانسفر به فرودگاه امام خمینی 24 ساعته، پرسنل چند زبانه، اینترنت و پارکینگ و…

آدرس: تهران، سعادت آباد، انتهای بزرگراه یادگار امام، میدان بهرود

هتل هما تهران

فاصله هتل هما تهران تا بیمارستان 6 کیلومتر بیشتر نیست و با ماشین حدود 13 دقیقه به آن می رسید. این هتل 5 ستاره در سال 1352 در تهران آغاز به کار کرد و با چشم انداز کوه های البرز، باغ هتل و شهر اقامتی فراموش نشدنی را برای شما رقم خواهد زد. هما که در سال 2017 برای ارتقای خدمات خود بازسازی شد، اکنون در 16 طبقه و 177 واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت پذیرای مهمانان است.

اگر بخواهیم در مورد امکانات این هتل در نزدیکی بیمارستان عرفان نیایش صحبت کنیم، می توان گفت تلفن، یخچال، تلویزیون، آنتن مرکزی، سرویس بهداشتی، سیستم اعلام حریق، مینی بار، کولر، اینترنت، گاوصندوق، امکانات پزشکی، کافی نت، نظافت 24 ساعته ساعت، آسانسور، سالن کنفرانس، پذیرایی، سالن اجتماعات، کافه، رستوران، استخر، سونا و جکوزی، سالن ماساژ، زمین تنیس، آرایشگاه مردانه، پرستار کودک، مرکز تجاری، بلیط هواپیما و پارکینگ و …. اشاره کنیم.

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر بالاتر از میدان ونک، خیابان شهید خدامی، پلاک 51

هتل استقلال تهران

هتل استقلال یا رویال هیلتون سابق حدود 7 کیلومتر با بیمارستان فاصله دارد. فقط 13 دقیقه رانندگی کنید تا به آنجا برسید. استقلال بزرگترین هتل در مجموعه هتل های پارسیان است. برج غربی در سال 1341 افتتاح شد و برج شرقی در سال 1351 افتتاح شد. واحدهای مسکونی در برج غربی مشرف به شهر و واحدهای برج شرقی مشرف به کوه‌های شمال تهران هستند. برخی از واحدها بالکن نیز دارند.

از مهمترین امکانات این هتل در مجاورت بیمارستان عرفان نیایش می توان به سیستم اعلام حریق، گاوصندوق، تلفن، تلویزیون، اینترنت، مینی بار، روم سرویس 24 ساعته، حمام، اینترنت، زمین تنیس، استخر سرپوشیده، سونای خشک و اتاق بخار اشاره کرد. ، جکوزی و سالن بدنسازی با ماساژور، فروشگاه، خدمات فیلمبرداری و عکاسی، صرافی، سرویس خودرو، پارکینگ، خشکشویی، انبار چمدان، خودپرداز بانک، خدمات پزشکی، خدمات گل و تاکسی و ….

آدرس: تهران، هتل بین المللی پارسیان استقلال، بزرگراه شهید چمران

هتل آپارتمان تاج محل تهران

تاج محل حدود 6 کیلومتر (12 دقیقه با ماشین) تا بیمارستان فاصله دارد. این هتل آپارتمان با الهام از معماری هندی که از سال 1380 فعالیت می کند. این هتل آپارتمان دارای اتاق های یک خوابه، سوئیت های VIP یک و دو خوابه و سوئیت های یک و دو خوابه با آشپزخانه می باشد. از مهم ترین امکانات این واحدها می توان به تلویزیون، تلفن، یخچال، اینترنت، حمام، تهویه مطبوع، گاوصندوق، سیستم اعلام حریق، خشکشویی، بیدارباش، روم سرویس، اتاق کنفرانس، تاکسی سرویس، کافی نت، سالن بدنسازی اشاره کرد. ، بیلیارد، استخر، سونا و جکوزی، کافه، رستوران و پارکینگ و …

آدرس: تهران، میدان ونک، شیخ بهایی جنوبی

چگونه هتل های نزدیک بیمارستان عرفان را رزرو کنیم؟

اگر قصد رزرو یکی از این هتل ها را دارید، بهتر است به سایت های رزرو آنلاین هتل مراجعه کنید تا بتوانید اطلاعات کامل آنها شامل آدرس، عکس، موقعیت مکانی روی نقشه، فاصله و نزدیکی به جاذبه های گردشگری یک شهر را دریافت کنید. فهرست کامل امکانات، ویژگی‌های اتاق و قیمت سیاست‌های ورود و خروج، سیاست‌های لغو و غیره. ضمناً نظرات مسافران قبلی برای اطلاع شما در این سایت ها درج می شود. سایت Jaainjas به عنوان یکی از قدیمی ترین پلتفرم ها در زمینه رزرو آنلاین هتل می تواند گزینه خوبی باشد. پس از مشاهده اطلاعات کامل، می توانید اتاق مورد نظر خود را به صورت آنلاین رزرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید