مقاومت ملت غزه در تاریخ بی نظیر است

به گزارش خبرگزاری استان موج

سردار غلامرضا سلیمانی در مراسم بزرگداشت 33 شهید رسانه کشور و یادواره 71 شهید خبرنگار غزه که در دانشگاه آزاد بابل برگزار شد، گفت: در جریان حادثه غزه، رسانه های حق طلب و مردمی موفق به کسب دستاوردی نادر شدند. نبرد رسانه ای با غول های رسانه ای برای غلبه بر نظام سلطه و این یکی از دستاوردهای پس از طوفان الاقصی است.

وی ادامه داد: سرمایه‌گذاری‌هایی که نظام Dominion برای تسلط بر افکار عمومی جهان با ایجاد، گسترش و شبکه‌سازی رسانه‌های مختلف انجام داده، آن‌ها را به روایت‌سازی سوق داده است تا افکار عمومی جهان در جهت تقویت منافع خود جریان یابد. برای پیدا کردن

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه با حادثه غزه این نبرد رسانه ای جبهه حق علیه باطل به پیروزی جبهه حق منتقل شده است، گفت: ما رسالت سنگینی بر دوش داریم و هر یک از ما باید رسانه ای برای مردم مظلوم فلسطین باشیم و بیایید مردم مقتدر و مظلوم غزه باشیم.

وی یادآور شد: از سال 1917 تا قبل از عملیات غاصب الاقصی، 61 حادثه بزرگ در تاریخ درگیری ها در راستای احقاق حقوق و آزادی ملت فلسطین در برابر اشغالگران صهیونیست رخ داد که در آن صهیونیست ها دست به کشتار و کشتار زدند. نسل کشی که برخی از آنها در این سال های نزدیک به این حادثه بزرگ بود و این جنایات و حملات محدود به دوره اخیر نیست.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه دو مرحله اصلی در تلاش غرب برای تسلط بر جهان اسلام داریم، خاطرنشان کرد: مرحله اول، اروپایی ها 270 سال جنگ های صلیبی را برای اشغال بیت المقدس سپری کردند که پشت تفکر صهیونیستی و حتی در مرحله او بود. آنها را به مدت 40 سال اشغال کرد.

وی نقطه شروع همه هجمه ها علیه اسلام در گذشته را از اروپا و در سه دهه اخیر از سوی آمریکا اعلام کرد و افزود: هدف صهیونیست ها نابودی اسلام برای اشغال سرزمین فلسطین است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به بیانات امام (ره) مبنی بر اینکه «اسرائیل غده سرطانی است، باید از چهره دنیا پاک شود»، گفت: طرح صهیونیست ها باید بر جهان اسلام مسلط شوند.

وی تصریح کرد: صهیونیست ها بر این باورند که نژاد برتر هستند و این در اندیشه های صهیونیستی است و جهت گیری و تلاش اصلی آنها به سمت مسلمانان است و اسلام و غرب باید به وجدان تاریخ پاسخ دهند که چرا از این ایده حمایت کرده است.

سردار سلیمانی با بیان اینکه بشریت با یک آزمون بزرگ تاریخی روبرو است، اظهار داشت: بسیاری از مردم جهان به خیابان ها آمدند و با راهپیمایی از مردم فلسطین و غزه حمایت کردند.

وی با اشاره به اینکه مقاومت مردم غزه در تاریخ بی نظیر است، افزود: امروز مشکل اصلی جهان فلسطین است و این بار این بیداری خاموش نخواهد شد و جهان در مسیر جدیدی قرار گرفته است.


آیا این خبر مفید بود؟