نخستین گام برای بیدار شدن، شوریدن علیه نظام استکباری است

امام در مورد جمعه قم:

امام جمعه قم فرمودند: اولین قدم برای بیداری قیام در برابر نظام استکباری است که این روزها شاهد آن هستیم.

به گزارش خبرگزاری موج از استان قم

آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه های این هفته نماز جمعه قم وی تصرف خرمشهر را تسخیر ارزش ها عنوان کرد و افزود: تجربه و آموزه های دفاع مقدس باید به نسل جوان منتقل شود و از شور به درایت منتقل شود.

خادم آستان مقدس حضرت معصومه(س) با یادآوری اینکه عملیات آزادسازی خرمشهر در چهار مرحله انجام شد، ادامه داد: رزمندگان اسلام با توکل به خداوند متعال و با حداقل امکانات و تجهیزات و امام راحل بزرگترین پیروزی را کسب کردند. همچنین گفت خرمشهر به دست خدا آزاد می شود

ساعدی تصرف خرمشهر را از دو جهت مهم می داند و بیان می کند: با این پیروزی بزرگ جنگ وارد مرحله جدیدی شد و نیروهای اسلام قدم به قدم با حمله ای خردکننده به پیروزی های جدیدی دست یافتند.

ساعدی با اشاره به دومین دلیل اهمیت تصرف خرمشهر تصریح می کند: تصرف خرمشهر باعث شد که آمریکا و دیگر قدرت های استعماری حساب کار خود را انجام دهند و موضع حمله و حمله را به موضع دفاعی تغییر دهند.

یکی از اعضای مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: پس از پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس، صدام ملعون تعدادی از سربازان بعثی را به دلیل شکست اعدام کرد.

سعیدی در ادامه با بیان اینکه امروز آثار و برکات نامه های چند سال پیش رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی را می بینیم، گفت: رهبری با درک درستی از شرایط اسفبار غرب، زمینه را فراهم کردند. جوانان کشورهای اروپایی را به سوی اسلام واقعی سوق دهند و به اهداف الهی هدایت شوند.

وی افزود: اولین قدم برای بیداری قیام علیه نظام استکباری است که این روزها شاهد آن هستیم.

خطیب جمعه فام همچنین با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه حج امسال حج برائت است، تصریح کرد: آنچه امروز در غزه می گذرد شاخص عظیمی است که در تاریخ ماندگار خواهد شد و راه را نشان می دهد.

وی ابراز امیدواری کرد: حج امسال نمادی عینی و رویدادی استثنایی و تاریخی برای دفاع از استکبار جهانی و صهیونیسم خبیث باشد.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها