نماینده مجلس: حجم بسته ها و سرعت اینترنت واقعی نیست/ سازمان تنظیم مقررات باید نحوه کنترل کار اپراتورها را تشریح کند.

نماینده مجلس: حجم بسته ها و سرعت اینترنت واقعی نیست/ سازمان تنظیم مقررات باید نحوه کنترل کار اپراتورها را تشریح کند.

روز جدید یکی از اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه کاربران اینترنت از سرعت اینترنت اطلاع دقیقی ندارند، تصریح کرد: مکانیزم ارزیابی حجم بسته ها و سرعت اینترنت باید به صورت شفاف در اختیار مردم قرار گیرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس حجم بسته ها و سرعت اینترنت را واقعی نیست و گفت: سازمان تنظیم مقررات نحوه کنترل کار اپراتورها در ارائه بسته های اینترنتی را اعلام کند تا مردم پیگیری کنند. این مشکل به راحتی با نرم افزار مدیریت.

اله سیاهکلی درباره گلایه برخی افراد از کاهش سرعت اینترنت و قطع زودهنگام بسته های اینترنت همراه گفت: وظیفه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است که استانداردهای مربوط به اینترنت را تعیین و عملکرد اپراتورها را بر اساس این استانداردها ارزیابی کند. و تعرفه ها و از کم فروشی جلوگیری کنید و این سوء استفاده است.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در شورای اسلامی افزود: تصور این است که حجم بسته ها و سرعت اینترنت واقعی نیست، بنابراین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات باید در این خصوص شفاف سازی کند.

این نماینده مجلس یازدهم با بیان اینکه سازمان تنظیم مقررات باید نحوه کنترل کار اپراتورها در ارائه بسته های اینترنتی را اعلام کند تا مردم بتوانند به راحتی با نرم افزارهای کنترلی این موضوع را رصد کنند و ادامه داد: در خرید و فروش کالا و خدمات. ، باید دو طرف باشد تراکنش ها باید اطلاعاتی در مورد مبلغ، مبلغ و … داشته باشند که متاسفانه در زمینه کاربران اینترنت سطح اینترنت ارائه شده توسط اپراتورها را ندارند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه کاربران اینترنت از سرعت اینترنت اطلاع دقیقی ندارند، گفت: مکانیزم ارزیابی حجم بسته و سرعت اینترنت باید به صورت شفاف در اختیار مردم قرار گیرد تا کاربران بتوانند به راحتی مسائلی مانند اندازه بسته های اینترنت خریداری شده تلفن همراه یا دسترسی به سرعت اینترنت را درک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید