نیازی به تزریق عمومی دوز سوم واکسن کرونا نیست

زمان: 19:04
منتشر شده در: 1400/07/28
کد خبر: 1777891

رئیس مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت:

رئیس مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت با اشاره به نیاز کادر پزشکی و گروه های پرخطر برای تزریق دوز سوم واکسن تاج ، گفت: در حال حاضر نیازی به تزریق عمومی یک دوز سوم واکسن تاج “

به گزارش راه دانا ، محمد مهدی گویا ظهر امروز در ستاد استان کرونا اظهار داشت: یک میلیون و 580 هزار نفر در استان کرمانشاه واکسیناسیون دارند که از این تعداد 75 درصد در مرحله اول و 45 درصد در هر دور هستند. دوبار تزریق کرده اند تخمین زده می شود که این درصد به زودی به 85 درصد برسد.

وی تاکید کرد: این موفقیت حاصل همکاری و مدیریت دقیق و حساب شده همه دستگاه ها است.

معاون وزیر بهداشت از اجرای موفق پروژه شهید سلیمانی در استان کرمانشاه تقدیر کرد و گفت: این طرح با کمک نیروهای مقاومت بسیج ، هلال احمر ، شهرداری ها ، استانها ، وزارت کشور و نیروهای مسلح ، موفق شده است خانواده های 16 میلیون بیمار را آزمایش کند. “نیاز به درمان.

وی تاکید کرد: واکسیناسیون تنها یکی از ارکان است و حتی اگر همه افراد دوبار واکسینه شوند ، اگر از دستورالعمل ها پیروی نکنید ، مطمئن باشید که به نتیجه دلخواه نخواهیم رسید.

معاون وزیر بهداشت رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی و واکسیناسیون را دو مشکل مهم کرمانشاه می داند و می گوید: چگونه می توانیم با خودداری از واکسیناسیون به خود حق بازی با زندگی مردم را بدهیم.

گویا خاطرنشان کرد: استان کرمانشاه از نظر رعایت رویه های بهداشتی یکی از سه استان اخیر کشور است و این هشداری برای شهروندان است.

وی گفت: واکسن های موجود تفاوتی با یکدیگر ندارند و بر اساس مطالعات علمی واکسن های ایرانی کمترین عوارض را دارند.

معاون وزیر بهداشت و رئیس مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت گفت: در حال حاضر عموم مردم نیازی به واکسیناسیون با دوز سوم واکسن ندارند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید