هزینه ها باید با درایت مسئولان کنترل شود/ فضای مجازی نیاز به مدیریت جدی دارد


96ec3631 ab63 4618 8b22 5e2c85ea400f خبر خاکستری

آیت الله علی اسلامی در خطبه های نماز جمعه تاکستان با دستور تقوا ورود امام مسلم بن عقیل علیه السلام سفیر امام حسین علیه السلام به کوفه را تحلیل کرد و درس های این نهضت را یادآور شد. .

امام جمعه در خصوص تخریب قبور مطهر حضرت معصومه(س) در قبرستان بقیع توسط وهابی ها و نازی ها به تاکسان گفت: شیعیان در طول تاریخ همواره مورد ظلم و ستم بوده اند و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد ساخت قبور افتخاری در بقیع باشیم. .

وی ساخت حرم مطهر حضرت علی (ع) توسط عضدالدین دیلمی و بزرگداشت شیخ کلینی، محدث بزرگ اسلام، رواج دهنده آثار به اندازه کافی ارزشمند را یادآور شد و افزود: چهار نفر از شیعیان محسوب می شوند.

آیت الله اسلامی با گرامیداشت روز معلم، روز عقیدتی سیاسی سپاه و روز کارگر گفت: حاجی قابل تقدیر است. تربیت انقلاب اسلامی.»

وی با قدردانی از ارزش و جایگاه معلم گفت: جایگاه معلمی بسیار فراتر از مسائل مالی و حقوق و مزایای این قشر است و معلمان را به الگوبرداری از تلاش های علمی و انقلابی شهید مطهری تشویق می کنیم.

c16f4368 17bf 4082 851e 1b84d42c0d92 خبر خاکستری

حجت الاسلام عبدالصمد رمضانی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان آبیک که در مسجد حضرت ولیعصر(عج) برگزار شد، ضمن توصیه به تقوای الهی و عمل به اوامر و نواهی الهی گفت: یاد خدا و مرگی که موجب رستگاری می شود. در جهان و آن فراتر است.

امام جمعه موقت آبیک با اشاره به هفته معلم و نقش معلم در تربیت جامعه و پیشبرد اهداف جامعه اسلامی، این هفته را به معلمان زحمتکش تبریک گفت و از حضور و سخنرانی عبدالله ملک پور رئیس آموزش و پرورش شهرستان تشکر کرد. برای سعید کاظمی کارگردان سابق. این اداره و معلمان شهرستان آبیک آرزوی موفقیت روزافزون را داشتند.

رمضانی به هفته عقیدتی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص شهادت شهید بزرگوار علامه مطهری اشاره کرد و گفت: تفکر شهید مطهری در ساختن تفکر انقلابی و سپاه پاسداران نقش بسزایی دارد که امروز به مرحله قابل قبولی از پیشرفت رسیده است. و فکری و عملی این گونه انسانها با بهره گیری از سیره و سیره شهید مطهری تربیت شده اند.

وی همچنین تاکید کرد: سپاه تمایزات زیادی دارد و همین جمله کوتاه امام (ره) که در رأس سپاه می درخشد در جایگاه این نهاد کافی است که گفتند اگر سپاه نبود کشور وجود نداشت. .

جمعه موقتی که از آبیک دارم گفت: به تیم مذاکره کننده کشورمان که تیم قدرتمندی است و اقتدار مردم و کشور را بالا می برد، می گوییم: این ملت به چیزی کمتر از برداشتن همه تحریم ها و رفع تحریم ها راضی نمی شود. تحریم سپاه یکی از مهمترین خواسته های امت اسلامی است.

4f797cb6 218b 4c18 b1e6 8aa9e65e6751 خبر خاکستری

وی تاکید کرد: اگر فردی با آمریکا و اسرائیل موافق باشد و بگوید که سپاه باید در تحریم بماند همسو با بیگانگان است.

رمضانی افزود: امنیت بزرگترین نعمت الهی است که در سایه جایگاه مطالبه گر کشور و ملت قدرشناس، بیداری و هوشیاری حضرت امام خامنه ای، سکاندار انقلاب اسلامی و آمادگی نیروهای نظامی و انتظامی سپاه را شکوهمند می دانیم. “

امام جمعه موقت آبیک در خصوص سفر اخیر رئیس جمهور به استان قزوین با حضور تعدادی از وزرا و حضور نماینده ویژه رئیس جمهور در آبیک گفت: آثار و برکات این سفر را خواهیم دید اما مصوبات این سفر اعلام نشد، اما فرماندار آبیک گفت راهکارهای خوبی در زمینه ورزش و جوانان، محیط زیست و آلاینده ها، راه های روستایی، بیمارستان ها و مسائل پزشکی، آب و فاضلاب و تسریع در انتقال آب از سد طالقان داریم. آبیک است و دولت توجه ویژه ای دارد.

وی در پایان با اشاره به گرانی ها گفت: با توجه به گرانی ها، دولت به صورت شبانه روزی کار می کند و درست زمانی که با کمک دولت و ملت در کنترل ویروس مخوف تاج تک رقمی شدیم. امید است با همت دولت مردمی “به زودی مشکلات مردم حل می شود، همانطور که خداوند فرموده این سخت است.”

b92e248e 7797 4b79 a689 973a0b1058ef خبر خاکستری

حجت الاسلام سید ابراهیم موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان آوج پس از توصیه به تقوای الهی گفت: 19 اردیبهشت سالروز تاسیس بسیج سازندگی است که خدمات خوبی در زمینه سازندگی، پزشکی دارد. امداد وفادار و سایر موضوعات اقشار مختلف خدمات بزرگی در این زمینه انجام داده اند.

وی افزود: در آستانه سالگرد تخریب قبور ائمه هستیم، وهابی ها با یک داستان دروغین و حرکتی زشت با حمایت آل سعود قبور ائمه را تخریب کردند.

امام جمعه شهر اوج با اشاره به اینکه وهابی ها به نمازگزاران عزیز توهین می کنند، گفت: خداوند فرمود به وسیله من بیایید; ائمه ابزار الهی هستند دعوت ما به ائمه به این دلیل است که از عزت و کرامت آنها برای رسیدن به درگاه الهی استفاده می کنیم.

موسوی گفت: با توجه به سالروز جنگ احد، رزمندگان ما با پیروی از پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم)، امام علی (ع) و امام حسین (ع) با دست خالی و با دست خالی با دشمن جنگیدند. دست تا دندان مسلح شدند و برای پیروزی به خدا و ولایت فقیه توکل کردند.

وی تاکید کرد: ولایت یک مسئله حزبی و سیاسی نیست بلکه راه درستی است و باید همیشه آن را دنبال کنیم.

امام جمعه آوج گفت: فضای مجازی باید به گونه ای مدیریت شود که هیچکس غذای سمی به کشور ما نریزد و اگر فضای مجازی کنترل می شد نگران نبودیم.

موسوی تاکید کرد: گرانی مردم را ناراحت کرده است و این بیشتر ناشی از سیاست غلط دولت قبل است که ارز 4200 را تبلیغ کرد و باعث فساد و مشکلات اقتصادی در کشور ما شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید