واکنش قابل توجه برونکو به تمدید قرارداد با عمان

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری درباره اهداف تیم ملی عمان در جام ملت های آسیا و تمدید قراردادش با این تیم گفت: پنجمین دوره حضور تیم ملی عمان در جام ملت ها بهترین خواهد بود. دوره زمانی.”

سرمربی کروات درباره تمدید قرارداد خود با تیم ملی فوتبال عمان افزود: تمدید یا عدم تمدید قراردادم با فدراسیون فوتبال عمان ارتباطی به نتایج این تیم در جام ملت ها نخواهد داشت.

برانکو درباره هدف عمان در جام ملت‌ها گفت: هدف ما صعود به مراحل بالای مسابقات است و تمرکزمان این است که در مرحله اول از مرحله گروهی صعود کنیم. ما در گروه قدرتمندی قرار گرفتیم که شامل عربستان، تایلند و قرقیزستان می شود و این نشان می دهد که کار آسانی پیش رو نخواهیم داشت. قول خاصی به هواداران عمانی نمی‌دهم که تا کجا در جام ملت‌ها پیش برویم، اما قول می‌دهم با تلاش، جدیت و تعهد تمام تلاش خود را انجام دهیم و تا جایی که می‌توانیم در این رقابت‌ها پیش برویم. “

همانطور که از صحبت های برانکو در نشست خبری مشخص شد، سرمربی کروات در نهایت از تمدید قراردادش با تیم ملی عمان خبر نداده است و همین موضوع شایعه بازگشت سرمربی محبوب پرسپولیس را بیشتر می کند.

برونکو در سال 2020 به جای اروین کومان هلندی هدایت عمان را بر عهده گرفت و در سال 2021 قرارداد او را به مدت دو سال تمدید کرد. قرارداد او در پایان جام جهانی به پایان می رسد. این