کری پیشکسوت پرسپولیس برای استقلالی ها

کری پیشکسوت پرسپولیس برای استقلالی ها

با جواد منافی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره بازی با ذوب آهن و البته وضعیت بد مالی این باشگاه و حضور درویش به عنوان مدیرعامل جدید گفت وگو کرده ایم که در ادامه می خوانید:

بازی با ذوب آهن را چطور دیدی؟

خوب، من فکر می کنم نتیجه مسابقه گویای همه چیز است. تیمی که در اصفهان 3 گل به ذوب آهن زد و گلی هم دریافت نکرد یعنی کار بزرگی انجام داده است. فکر می کنم یکی از بهترین نمایش های پرسپولیس را در این دیدار دیدیم و امیدوارم همین روند برای پرسپولیس ادامه پیدا کند.

تغییرات حکومتی پرسپولیس و آمدن درویش چطور؟

هرکسی که مدیرعامل پرسپولیس می شود باید بتواند به باشگاه پول تزریق کند و ارتباطات خوبی داشته باشد. درویش مدیرعامل باشگاه سایپا بود. او باید بداند که پرسپولیس 180 درجه با سایپا تفاوت دارد. مدیریت در سایپا بسیار آسان و واضح است اما پرسپولیس چنین شرایطی ندارد و با سایر باشگاه ها به خصوص سایپا تفاوت دارد. هرکسی که سمت مدیرعاملی باشگاه را می گیرد باید بتواند باری را از دوش باشگاه بردارد. درویش از سوی وزارت ورزش به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب شد. او باید ببیند چه کاری می تواند برای باشگاه انجام دهد. سایر اعضای هیئت مدیره باشگاه باید بتوانند به باشگاه کمک کنند نه اینکه بر مشکلات پرسپولیس بیفزایند. مهم ترین مسئله مشکلات مالی است و اگر پول به این باشگاه تزریق نشود، کنار هم در هیئت مدیره پرسپولیس نمی نشینند و حرف می زنند، می خندند و چای و میوه نمی نوشند.

چاقو به استخوان پرسپولیس رسید/ در جلسه هیئت مدیره چای و میوه نمی خورند! / از هر طرف پرسپولیس را زدند اما ما دوباره قهرمان می شویم

هواداران در آستانه انتقال به شدت نگران هستند، حتی شایعاتی مبنی بر استعفای یحیی گل محمدی و اعتصاب بازیکنان به گوش می رسد. نطر شما چی هست؟

هواداران به حق نگران شرایط اداره پرسپولیس هستند. این تیم باید در نقل و انتقالات بازیکن جذب کند. پرسپولیس در خط حمله بعد از مصدومیت عیسی القطر باید یک مهاجم جذب کند. یک دروازه بان دیگر باید داخل در آورده شود. امیدوارم مدیرعامل جدید باشگاه بتواند مشکلات این باشگاه را حل کند و بدون مسئولیت پذیری مثل مدیران قبلی پرسپولیس را ترک نکند.

هواداران پرسپولیس معتقدند در حساس ترین لحظه فصل، یعنی از قبل برنامه ریزی شده، مدیرعامل عوض می شود. نطر شما چی هست؟

ببینید این را نمی توان به طور قطعی گفت اما اتفاقاتی که در این مدت افتاد عجیب است و وزارت ورزش باید پاسخگوی هواداران باشد. پرسپولیس به ثبات و آرامش نیاز دارد همانطور که استقلال با حضور آجورلو به ثبات و آرامش رسید، پرسپولیس هم همینطور. پرسپولیس همچنان برای لیگ برتر و جام حذفی رقابت می کند اما وقتی کادر فنی و بازیکنان مشکلاتی را بیان می کنند یعنی کارد به استخوان رسیده است. مدیریت باشگاه باید این مشکلات را حل کند و امیدواریم درویش بتواند این مشکلات را حل کند چرا که همه پرسپولیسی ها نگران شرایط باشگاه هستند.

با همه این شرایط فکر می کنی پرسپولیس می تواند دوباره قهرمان شود؟

شکی نیست که پرسپولیس پتانسیل قهرمانی را دارد. این تیم اگر آرام باشد و مشکلات مالی حل شود بدون شک قهرمان می شود.

دیدگاهتان را بنویسید