گفتگوی وزیر کشور با جمعی از اساتید دانشگاه


ساعت: 13:59
تاریخ انتشار: 09/05/1401
کد خبر: 1913768

جمعی از اساتید برجسته دانشگاه های تهران با وزیر کشور دیدار و پیرامون مسائل روز سیاسی و اجتماعی و رویدادهای اخیر به تبادل نظر پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جمعی از اساتید برجسته دانشگاه های تهران با وزیر کشور دیدار و پیرامون مسائل روز سیاسی و اجتماعی و رویدادهای اخیر به تبادل نظر پرداختند.

در این نشست اتاق فکر که با حضور اساتید برجسته ای از تهران، علامه طباطبایی، سنت شریف، الزهرا(س)، آزاد اسلامی، علم و صنعت، خوارزمی و هنر برگزار شد، حاضرین به ارائه دغدغه ها و نقطه نظرات خود پرداختند. و پیشنهاداتی برای بهبود شرایط و بازگشت آرامش کامل در فضای سیاسی و اجتماعی ارائه شد.

علی مطهری، ابوالفضل دلاوری، حمیدرضا جلالی پور، حسین راغوفر، بیژن عبدالکریمی، اصغر قاسمی، محمدرضا مریدی، کیومارت یزدان پناه، مهدی نصیری، علیرضا مدنی زاده و علی اصغر پورعضت از جمله اساتیدی بودند که در این زمینه به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند. ، انجام دادند

احمد وحیدی وزیر کشور در ادامه به تشریح وضعیت موجود و عوارض آن پرداخت.

وی با استقبال از پیشنهادات پیشنهادی، تداوم این گونه جلسات و ارتقای گفت وگو و تعامل سلایق مختلف سیاسی و جریان های فکری ناهمگون در دانشگاه ها را مبارک و مفید دانست و آن را زمینه ساز آگاهی و تنویر افکار عمومی بیشتر دانست.

این نشست به همت مرکز آموزش و مطالعات راهبردی وزارت کشور برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید