۳۳۵ مورد بازرسی از واحدهای عرضه میوه و تره بار در شهرستان بیضا

مدیر جهاد کشاورزی بیدا اعلام کرد؛

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیضا گفت: بازرسان جهاد کشاورزی بیضا از ابتدای سال جاری تاکنون 335 مورد بازرسی از واحدهای عرضه میوه و تره بار بیضا انجام داده اند.

به گزارش خبرگزاری موج فارس

صدیقه مویدی در این خصوص اذعان داشت: از تعداد بازرسی های انجام شده از 9 واحد صنفی، پرونده تخلف تجاری و با هدف تعزیرات حکومتی تشکیل شده است.

به گفته ماویدی؛ 80 میلیون ریال جزای نقدی برای اشخاص مذکور صادر شد که جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیربط معرفی شدند.

مدیر کل جهاد کشاورزی شهرستان بیضا بیان کرد: بیشترین تخلفات این واحدها مربوط به فروش مجدد بدون درج قیمت و عدم ارائه فاکتور خرید است.

وی با بیان اینکه تخلفات در سامانه سیمبا ثبت می شود، افزود: احترام به حقوق مردم و رعایت سود مشروع فروشندگان با نظارت و تایید معاملات مختلف در نظر گرفته می شود و در صورت مشاهده کم ارزشی، ارزش گذاری یا سایر تخلفات، اقدامات لازم انجام می شود. گرفته شود .

این مقام مسئول اولویت این بازرسی ها را نظارت بر توزیع خوب میوه، سبزی، سبزی و سایر اقلام اساسی از جمله آرد و نان، شکر، برنج، گوشت و مرغ دانست و هدف از این بازرسی ها را اطمینان از توزیع مناسب دانست. عموم مردم از این استراتژی استفاده می کنند که برای مهار تورم، ایجاد آرامش در بازار و امنیت غذایی است.

وی تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده تخلف در حوزه توزیع و قیمت کالاهای اساسی می توانند با شماره تلفن 124 و یا 32172020 گزارش دهند.



آیا این خبر مفید بود؟