آبرسانی بسیج سازندگی به 96 روستای استان قزوین

وی افزود: این گروه های جهادی در سراسر استان قزوین حضور دارند و همواره در تمام روزهای سخت و طاقت فرسا تلاش بی وقفه ای انجام می دهند.

سردار صاحب الامر(عج) در ادامه افزود: برای تکمیل پروژه مجتمع آبرسانی استان تفاهم نامه امضا کرده ایم و قول داده ایم این پروژه کمتر از 30 ماه دیگر تحویل شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: طرح مجتمع آبرسانی استان قزوین توسط بسیج سازندگی در حال اجراست و در صورت اجرا بیش از 96 روستای استان از آب مرغوب بهره مند خواهند شد.

سردار آتانی گفت: در رزمایش مومنانه تاکنون 519 میلیارد تومان در استان هزینه شده است که حاصل تلاش خیرین، سپاه استان و کمک های ارتش ملی است.

فرمانده سپاه قزوین با اشاره به آمار فردی در حوزه کمک های مذهبی گفت: در اوایل دهه 1400 77 میلیارد تومان در حوزه کمک های مذهبی به مردم عزیزمان در روستاها کمک کرده ایم.

وی گفت: تفاهم نامه ای با کمیته امداد منعقد شد و طی این طرح ملی مقرر شد برای هر یخچال استان یک یخچال دیگر از سوی مسئولان کشوری تامین شود.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ادامه داد: طی این طرح ملی بیش از 212 یخچال توسط سپاه استان و کمیته امداد استان در سنفد 1400 آورده شد که نمونه ای در بین استان های کشور شد.

آتانی در پایان گفت: قزوینی ها در دوران دفاع مقدس بیش از 1500 دستگاه کامیون کمک به جبهه اعزام کردند که این روحیه همچنان در بین مردم مومن قزوین وجود دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید