آبرسانی به 13 روستای شهرستان درمیان آغاز شده است


ساعت: 15:17
تاریخ انتشار: 1401/02/20
کد خبر: 1837808

عملیات آبرسانی 13 روستای شهرستان درمیان در قالب طرح های محرومیت امام حسن مجتبی(ع) از نیروی زمینی سپاه آغاز شد و مجتمع آبرسانی خونیک چهارتنگ نامگذاری شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هاورستان، عملیات آبرسانی 13 روستای شهرستان درمیان در قالب طرح های محرومیت زدایی امام حسن محتبی (ع) از نیروی زمینی سپاه و به نام مجتمع آبرسانی خونیک چهارتنگ طی مراسمی با حضور سردار تنکی فرمانده. قرارگاه عملیاتی شهید ناصری و مسئولان شهرستان و استان آغاز شد.

سردار تنکی فرمانده قرارگاه شهید ناصری در این مراسم گفت: هدف قرارگاه عملیاتی شهید ناصری پس از برقراری و تثبیت امنیت در استان، خدمت رسانی به مردم عادی به ویژه عزیزان مرزی است.

وی افزود: ما افتخار می کنیم که به مردم خدمت می کنیم. امروز این طرح توسط پایگاه عملیاتی شهید ناصری و با همکاری شرکت آب و فاضلاب استان خراسان جنوبی در طول 23 کیلومتر خط انتقال که 211 خانوار از آن بهره مند می شوند، اجرا می شود.

فرمانده قرارگاه شهید ناصری گفت: پیش از این دو پروژه آبرسانی مجتمع های هیرباد و عشق به نفع 450 خانوار توسط قرارگاه عملیاتی شهید ناصری تکمیل و سال گذشته توسط فرمانده نیروی زمینی سپاه افتتاح شد.

سردار تنکی گفت: در کنار پروژه امروز که کلنگ زنی شده است، هم اکنون پروژه بزرگی برای مجتمع آبرسانی هوشاب سربیشه در دست اجراست که انشاالله 23 روستا به طول 70 کیلومتر و حدود 3 هزار خانوار از نعمت بهره مندی خواهند شد. روی آب: «امیدواریم خدا و مردم عزیزمان راضی باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید