آتش زدن مسجد توطئه دشمن است/ قومیت ها نباید باعث دشمنی شوند


ساعت: 16:10
تاریخ انتشار: 1301/07/10
کد خبر: 1900649

امام اهل سنت آزادشهر گفت: اگر مردم به نام اعتراض مسجد را آتش بزنند، هر فرد عادی می فهمد که این توطئه دشمن است و بنابراین باید هوشیار بود و قومیت ها نباید دشمنی ایجاد کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گلستان ما ؛ نعمت الله مشاف صبح امروز در اجتماع بزرگ مدافعان وحدت و امنیت اظهار داشت: مقام معظم رهبری بارها تاکید کردند که شیعه و سنی یکی هستند و هر سنی که به مقدسات توهین کند اهل سنت انگلیسی است و برعکس شیعه ای که به اهل سنت توهین کند. ، شیعه است.انگلیسی و غربی.

امام جمعه آزادشهر ادامه داد: اگر به مقدسات احترام بگذاریم قطعا با یکدیگر اختلاف خواهیم داشت و مشارکت و اتحاد ما بیشتر از گذشته خواهد بود.

مشوف گفت: بین مسلمانان ویژگی ها و مشترکات فراوانی وجود دارد، همه ما به یک قبله نماز می خوانیم، قرآن، پیامبر (ص) و اهل بیت (علیهم السلام) را دوست داریم و همه اینها را قبول داریم و از جمله وجوه مشترک بین ما مسلمانان شمرده می شود

وی خاطرنشان کرد: به همه مردم ایران و اقوام مختلف توصیه می کنم که دشمن با شگردهای مختلف بین شیعه و سنی جنگ ایجاد می کند و یک انسان هوشیار بداند که اینها دشمنان اسلام و نظام هستند.

امام جماعت اهل سنت آزادشهر تاکید کرد: تظاهرات مسالمت آمیز در همه کشورها حاکم است و اینکه مردم به نام اعتراض مساجد را به آتش می کشند، هر عاقلی می فهمد که این توطئه دشمن است و بنابراین باید هوشیار بود و قومیت ها نباید باعث دشمنی شود

مشعوف خاطرنشان کرد: آنها باید برای امنیت کشور تلاش کنند، برای ما ارزش قائل هستند و از ما تشکر می کنند و افسران ما باید بین افراد آشوب طلب و مردمی که به دنبال اعتراض مسالمت آمیز هستند تشخیص دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید