آخرین اساسنامه لایحه رتبه بندی معلمان در مجلس

آخرین اساسنامه لایحه رتبه بندی معلمان در مجلس

روز جدید : سخنگوی کمیسیون تحقیقات، آموزش و فناوری مجلس شورای اسلامی از تصویب بودجه 125 میلیارد ریالی برای اجرای طرح رتبه بندی معلمان در سال 1401 در مجلس خبر داد.

رضا حاجی پور درباره آخرین وضعیت طرح رتبه بندی معلمان در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پس از بررسی جزئیات این طرح در کمیسیون تحقیقات، این طرح با اکثریت آرا در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید. مجمع مشورتی و به هیئت امنا ارسال شد. هیئت امنا چند ایراد جزئی به این طرح وارد کرده و این ایرادات در حال لغو است.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از نواقص اصل 75 بحث تامین اعتبار بود، گفت: معلمان در سال 1401

حاجی پور تاکید کرد: مجلس از ابتدای نیمه دوم امسال 12.5 میلیارد تن فولاد را تصویب کرده و برنامه و سازمان بودجه نیز با تصویب بودجه موافقت کرده اند. برای اجرای طرح رتبه بندی معلمان در سال 1401 به جلسه علنی مجلس تقدیم شد.

سخنگوی کمیسیون پژوهش و آموزش مجلس یادآور شد: در حال حاضر این طرح پس از رفع ایرادات و بازگشت به جلسه علنی مجلس توسط اعضای کمیسیون دفاع اجرا می شود.

حاجی پور با بیان اینکه همه نمایندگان مجلس به ویژه اعضای کمیته حمایت از معلمان، گفت: مجلس بر اساس ساماندهی برنامه بودجه بر اساس حجم بودجه در مجلس، طرح را اجرا می کند.

دیدگاهتان را بنویسید