آخرین وضعیت جذب بازیکن خارجی استقلال

آخرین وضعیت جذب بازیکن خارجی استقلال

استقلال در ابتدا پس از فسخ قرارداد سیاوش یزدانی تصمیم به اضافه کردن بازیکن جدید در بخش هجومی به این تیم داشت و در این راستا تعداد زیادی از بازیکنان خارجی مورد بررسی قرار گرفتند و حتی ریکاردو ساپینتو و باشگاه بر سر چند گزینه به توافق رسیدند. اما در این مرحله یا بهتر است بگوییم که در این فصل بازیکن جدیدی به ترکیب اضافه نخواهد شد. این به دلیل عملکرد خوب استقلالی ها در دپارتمان هجومی است و در مذاکرات اخیر ریکاردو ساپینتو و علی فتح الله زاده، قرار بر این شده که جای سیاوش یزدانی تا پایان فصل باقی بماند.

در حالی که استقلال نیم فصل اول را با 15 گل در 15 بازی و میانگین یک گل در هر بازی به پایان رساند، در بازی برگشت عملکرد بهتری از خود به جای گذاشت. 13 گل در 5 بازی یعنی میانگین گل استقلال در حال حاضر 2.6 است و این نشان می دهد مردان هجومی ریکاردو ساپینتو در دور دوم عملکرد خوبی داشته اند و نیازی به حضور بازیکن جدیدی برای حضور در این تیم نیست. خجت کریمی یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال این خبر را تایید کرد.

سرمربی استقلال بعد از بازی با پیکان تمرینات این تیم را به مدت 48 ساعت تعطیل کرد و باید از فردا آماده سازی این تیم برای دیدار با ملوان آغاز شود.

دیدگاهتان را بنویسید