آخرین گمانه زنی ها پیرامون سرمربی تراکتورسازی


ساعت: 15:59
تاریخ انتشار: 1301/09/12
کد خبر: 1915372

آخرین گمانه زنی ها پیرامون انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتورسازی را در این گزارش می خوانید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنای، ابتدای هفته گذشته باشگاه تراکتورسازی با صدور اطلاعیه ای با استعفای قربان بردف موافقت کرد و اعلام کرد با در نظر گرفتن تمامی شرایط از جمله حضور در مسابقات و لزوم اطلاع از ترکیب فنی جدید بازیکنان تراکتورسازی و تیم های لیگ نسبت به جذب سرمربی جدید در اسرع وقت انجام و معرفی خواهد شد.

پس از این اعلام خبرها و گمانه زنی های زیادی در خصوص جانشین قربان بردیف مطرح شد، از جمله اظهارات کانون هواداران تهرانی که از پیشنهاد تراکتور برای به خدمت گرفتن ساکت الهامی و مخالفت آنها با انتقال سرمربی این تیم به تبریز خبر داد.

بعدها نام هایی مانند رسول خطیبی، ارتوگرل ساغلام، دراگان اسکوچیچ و آندره آ استراماچونی نیز به تراکتورسازی وارد شد اما فعلا خبری نیست و وعده تراکتورسازی برای معرفی هر چه سریعتر سرمربی جدید محقق نشده است.

یعنی دیروز باشگاه تراکتورسازی از اضافه شدن محمد نصرتی به کادرفنی قرمزها برای معرفی سرمربی جدید خود به جای سرمربی خبر داد.

با این حال آخرین گمانه زنی ها در مورد وضعیت مذاکرات باشگاه تراکتورسازی با گزینه های جایگزین بردیف از مذاکرات کوتاه و بی نتیجه با اسکوچیچ، اخبار ضد و نقیض در مورد بازگشت ساکمال، احتمال معرفی سرمربی ناشناس خارجی و حضور موقت محمد نصرتی در راس این تیم حکایت دارد. از کادر فنی .

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، باشگاه تراکتورسازی تماس های متعددی با دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشور داشت که بسیار کوتاه و پربار بود.

تسنیم همچنین مدعی شد که پرونده استخدامی ارتوگرل ساغلام به طور کامل بسته نشده و همچنان روی میز تراکتورسازی است. بدیهی است مدیران تراکتورسازی همچنان امیدوارند تا رضایت دوباره این سرمربی ترک را روی نیمکت تیمشان جلب کنند.

سایت “ورزش سه” در گزارشی با عنوان “ساغلام به تبریز برنمی گردد، سرمربی جدید تراکتور یک خارجی ناشناس می شود”، آن را شکست و اعلام کرد که مدیران تراکتورسازی با دو مربی خارجی که اسامی آنها بسیار زیاد است مذاکره کرده اند. آشنا برای فوتبالدوستان ایرانی.آنها جلو نرفتند و احتمالا امروز یا فردا یکی از آنها را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب خواهند کرد.

از سوی دیگر، پایگاه خبری «فوتبال» نیز مدعی شده است که در صورت طولانی شدن مراحل انتخاب سرمربی تراکتورسازی، احتمال حضور محمد نصرتی به عنوان سرمربی موقت در این تیم وجود دارد؛ اما این احتمال وجود دارد که سرمربی تراکتورسازی به عنوان سرمربی موقت در این تیم فعالیت کند. یک مورد بی سابقه با تراکتور زنوزی!

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید