گمانه زنی ها درباره مدیرعامل جدید پرسپولیس

پس از شکست یک بر صفر پرسپولیس در اراک و عملکرد ضعیف این تیم مقابل آلومینیوم، حملات زیادی علیه مجید صدری صورت گرفت و حالا به احتمال 90 درصد شایعه جدایی مجید صدری از پرسپولیس شنیده می شود.

بر این اساس افراد مختلفی به عنوان جانشین مجید صدری معرفی شدند که در ادامه به آنها می پردازیم;

محمد دادکان; او پول نمی خواهد، اما دو گزینه هیئت مدیره وجود دارد!

گمانه زنی ها در مورد مدیرعامل جدید پرسپولیس مثلا

محمد دادکان بازیکن سابق پرسپولیس و رئیس سابق فدراسیون فوتبال شانس زیادی برای نشستن روی صندلی هدایت این باشگاه و جایگزینی صدری دارد.

او به بازارها و دلالان پرسپولیس اعتبار زیادی دارد و پول نمی خواهد. شنیده ایم که محمد دادکان اعلام کرده است که توانمندی 200 میلیارد تنی را دارد و هیچ ریالی از وزارتخانه و نهادهای دولتی نمی خواهد.
اما دکتر دادکان شرطی دارد که در زمان وزارت سلطانی فر هم مطرح شده بود که وزارتخانه قبول نکرد. دادکان اما می گوید که باید 2 عضو هیئت مدیره را خودش معرفی کند، 2 نفر دیگر توسط وزارت ورزش انتخاب می شوند و یک نفر که مورد قبول همه باشد به عنوان بیمار حزبی انتخاب می شود، بنابراین هیئت 5 نفره می تواند به جلو حرکت کن. باید منتظر ماند و دید آیا وزارت ورزش و حمید سجادی با این شرط موافق هستند یا خیر؟

حبیب کاشانی; پول می آورد ولی خود سجادی باید زنگ بزند!

گمانه زنی ها در مورد مدیرعامل جدید پرسپولیس مثلا

یکی دیگر از گزینه های جدی جایگزینی مجید صدری در راس باشگاه پرسپولیس حبیب کاشانی است. مدیرعامل سابق پرسپولیس که با این تیم قهرمان لیگ هفتم شده، عضویت در شورای شهر تهران را در کارنامه دارد. بنابراین مشکلی با تامین مالی ندارد و می تواند پول دربیاورد اما حبیب کاشانی هم یک شرط دارد: «حمید سجادی خودش باید مستقیم به عنوان وزیر ورزش و جوانان تماس بگیرد».

جالب اینجاست که حبیب کاشانی در مصاحبه اخیر خود گفته بود محمد دادکان مدیر شایسته تری نسبت به او است.

علی اکبر طاهری; بازنشسته!

گمانه زنی ها در مورد مدیرعامل جدید پرسپولیس مثلا

حدود چهار سال پیش علی اکبر طاهری پس از نزدیک به چهار سال از سمت خود استعفا داد و در نهایت با وجود رایزنی ها برای بازگشت، تصمیم گرفت وزارت ورزش و جوانان را جایگزین وی کند.

طاهری که به دلیل بازنشستگی و قانون عدم بکارگیری بازنشستگان نتوانسته بود در این باشگاه بماند، در نهایت با تصمیم جدید حمیدرضا گرشبسبی به عنوان سرپرست موقت باشگاه استعفا داد.

طاهری در دوران حضور خود در این باشگاه، ضمن تثبیت حضور کادرفنی، موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر، سوپرجام، حضور در جمع چهار تیم برتر آسیا و نایب قهرمانی لیگ برتر شد. همچنین به ثبات خوبی دست یافت و به یکی از موفق ترین مدیران باشگاه در دو دهه اخیر پایان داد. اما او به دلیل قانون بازنشستگی نمی تواند در پرسپولیس کار کند. قانونی که شامل دادکان و کاشانی نمی شود.

ابراهیم شکوری; شانسی ندارد چون نمی تواند پول بیاورد!

گمانه زنی ها در مورد مدیرعامل جدید پرسپولیس مثلا

ابراهیم شکوری یا رضا درویش (مدیرعامل سابق سایپا) نیز از جمله افرادی هستند که نامشان بیشتر در فضای مجازی شنیده می شود. با این حال این دو فرصتی برای حضور در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ندارند چرا که نمی توانند بودجه لازم را تامین کنند که خود ابراهیم شکوری نیز اخیرا اعتراف کرده است.

توضیح لازم است؛ هواداران پرسپولیس این روزها به حق از وزارت ورزش و جوانان مطالبه دارند و این انتخاب مدیرعامل کاربلد با فرصت تامین بودجه است. مدیری که می تواند آرامش را به پرسپولیس برگرداند و وظیفه وزارت ورزش و جوانان و شخص حمید سجادی است که به این خواسته عمل کند.

دیدگاهتان را بنویسید