گمانه زنی ها در مورد سخنگوی جدید ریاست جمهوری

گمانه زنی ها در مورد سخنگوی جدید ریاست جمهوری

روز جدید : با وجود اینکه برخی نام ها به عنوان سخنگوی دولت معرفی شده اند و پس از گذشت حدود سه ماه از آغاز به کار دولت سیزدهم، هیچ فردی برای این سمت معرفی نشده است. در این مدت اسامی مختلفی به عنوان سخنگوی دولت اعلام شد.

گمانه زنی درباره سخنگوی جدید ریاست جمهوری: با وجود اینکه برخی نام ها برای ریاست جمهوری معرفی شده و با گذشت حدود سه ماه از روی کار آمدن دولت سیزدهم، هنوز فردی برای این پست معرفی نشده است.

در این دوره اسامی مختلفی از سخنگویان دولت مطرح شد که آخرین نمونه آن سپهر حلجی بود. عبدالله گنجی مدیرمسئول روزنامه جوان از احتمال انتخاب حلاجی به عنوان سخنگوی دولت خبر داد. وی در توییتی نوشت: «می‌دانم که برادر عزیزم دکتر سپه حلاجی از سوی دولت به عنوان سخنگوی و رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت منصوب شده و مدت‌هاست که مذاکرات برای انتقال وی به دولت ادامه دارد». .

گنجی در توصیف حلجی خاطرنشان کرد: رسانه‌پذیری، خدمت طولانی در خدمت مقام معظم رهبری، تخصص و اشراف در عرصه رسانه و آموزش علمی و عملی در این زمینه، قدرت بیان و پیام‌رسانی از جمله ویژگی‌های ایشان است که نوید خوبی را می‌دهد. انسجام اطلاعات و رسانه، این روزها دولت کمی سردرگم شده است. امیدوارم با درک نیازها و الزامات موجود، زودتر در مورد این موضوع تصمیم گیری کنند.»

این اظهارات در شرایطی مطرح شده که هنوز از سوی منابع رسمی مربوطه تایید یا تکذیب نشده است. در همین راستا یک مقام آگاه دولت بدون اشاره به نام سخنگویان دولت به ایسنا گفت: مسیر انتخاب سخنگوی دولت سیزدهم در مراحل پایانی است اما هنوز برای معرفی وی تصمیم گیری نشده است.

در دهه های اخیر و چند دهه اخیر عطاءاله مهاجرانی و عبدالله رمضان زاده در دولت های هفتم و هشتم، گلم حسین الهام و سید شمس الدین حسینی در دولت های نهم و دهم و محمد باکر نوبت و علی ربیفت در دولت دهم سخنرانی کرده اند. .

دیدگاهتان را بنویسید