آخر سال 1400 عیدی نگرفتیم


ساعت: 15:42
تاریخ انتشار: 1401/01/16
کد خبر: 1819771

تعدادی از کارگران سیصاحت خواستار پرداخت بدهی خود شدند و در خصوص وعده های شهردار این شهر برای پرداخت بدهی خود سوال مطرح کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبح امروز ؛ شهرستان سی سخت در دامنه دنا یکی از شهرک های گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد است که سالانه مسافرانی از سراسر کشور به این شهرستان سفر می کنند.

یکی از مواردی که در این شهر باید به آن توجه شود، مراقبت از ظاهر و منظر شهری و همچنین توجه به نظافت و جلوگیری از آلودگی است.

از این حیث یکی از اقشار زحمتکش و پرتلاش جامعه کارگری شهرداری هستند و شبانه روز در گوشه و کنار خیابان ها وقت و لحظات خود را می گذرانند تا شهر را پاکیزه نگاه دارند تا چهره شهر عاری از زباله و آلودگی باشد.

در چند روز گذشته تعدادی از کارگران شهر سی سخت خواستار پرداخت مطالبات خود شده و از شهرداری سی سخت خواستار پرداخت این مطالبات شده اند.

این کارگران از پرداخت نشدن عیدی پایان سال پس از گذشت 17 روز از سال جدید انتقاد کردند و گفتند: تنها دو ماه حقوق دو تا چهار میلیون تنی مربوط به دی و بهمن سال 99 در روزهای پایانی اسفندماه سال گذشته است. سال عیدی معوقه و حقوق حساب و پرداخت شد.

کارگران ادامه دادند: آخر سال 1400 عیدی نگرفتیم و مطالبات خود را می خواهیم.

آنها عیدی پایان هزار و 400 ساله خود را خواستند و اعلام کردند: شهردار قول داده است پس از تعطیلات رسمی نوروز حدود 80 نفر از کارگران شاغل در مجموعه شهرداری سی سخت را با یک ماه دیگر حقوق پرداخت کند، بنابراین انتظار داریم شهردار به وعده های خود عمل کند.

در حالی که کارگران شهرداری سی سخت همچنان منتظر دریافت مطالبات و بدهی های معوق خود هستند، به گفته کارگران شهرداری سی سخت تا به امروز اقدامی برای پاسخگویی به مطالبات آنها نکرده است.


گفتنی است تماس های مکرر این پایگاه خبری با شهردار سی سخت به دلیل عدم پاسخگویی و همچنین خاموش بودن تلفن همراه وی بی نتیجه ماند، لذا قشر زحمتکش شهرداری همچنان منتظر وعده ها هستند. برآورده شود و در وضعیت عدم اطمینان باقی بماند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید