حواله ای از فدراسیون نگرفتیم که برگردیم!


ساعت: 21:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۹
کد خبر: 1919101

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از دربی اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرشاد فرجی پس از تساوی دو تیم پرسپولیس و استقلال، درباره تصمیم یورگن لوکادیا برای خروج از ایران در آستانه دربی 99، اظهار داشت: او گفته به دلیل مشکل خانوادگی مجبور به ترک ایران شده و باشگاه به او 48 ساعت فرصت داده تا برگردد.

وی همچنین درباره عدم حضور تماشاگر در دربی پایتخت در سال 99 گفت: بازی بدون حضور هواداران معنایی ندارد.


نیا موفقیت: لوکادیا می توانست به ما کمک کند

کمال سوگنیا پس از تساوی 2 بر 2 در دربی پایتخت 99 گفت: خدا را شکر بازی با تساوی به پایان رسید. فکر می کنم تیم ما در نیمه اول خیلی خوب بازی کرد و موقعیت های دیگری هم داشتیم اما از آنها استفاده نکردیم و بازی 2-2 به پایان رسید. تیم استقلال هم خوب بود و فکر می کنم تماشاگرانی که بازی را از تلویزیون تماشا کردند لذت بردند اما صندلی ها واقعا خالی بود.

وی در خصوص تاثیر غیبت لوکادیا در این جلسه و اینکه در تمرینات صحبتی مبنی بر خروج از ایران نشده است، گفت: صحبتی نشده بود و بنده خدا تمرین را انجام می داد، فکر می کنم شرایط خانوادگی ایشان اینگونه بود. که او مجبور بود رفته است و باشگاه نیز در حال توسعه است و انشاالله که او برگردد. لوکادیا از ابتدای فصل کمک زیادی به ما کرده است و در این بازی هم می توانست، اما بازیکنان دیگری هم داریم که می توانند به تیم کمک کنند.

هافبک پرسپولیس درباره کمبود جمعیت در ورزشگاه گفت: واقعا حیف بود و همه باید از فوتبال لذت ببرند. امیدوارم شرایط به گونه ای باشد که همه تماشاگران به ورزشگاه برگردند.


گلسیانی: خوشحالم که در اولین دربی 2 گل زدم

گئورگی گلسیانی که در دربی 99 دو گل به پرسپولیس زد، بازی را سخت دانست و گفت: دوست داشتیم برنده شویم اما تساوی بد نبود و امتیاز هم خوب است.

وی گفت: خوشحالم که در اولین حضورم در دربی دو گل زدم اما اگر پرسپولیس با گل هایم می برد خوشحالتر می شدم.

گلسیانی خاطرنشان کرد: مشکلاتی داریم و باید آنها را حل کنیم. در مجموع بهتر از حریف بودیم و با تمرکز بیشتر می توانیم قهرمان شویم.


پورعلیگنجی: برابری کمترین حق پرسپولیس بود

پس از تساوی 2 بر 2 پرسپولیس مقابل استقلال در دربی 99، مرتضی پورعلیگنجی درباره غیبت لوکادیا در آن دیدار گفت: از نداشتن این بازیکن متاسفیم و انشالله برای بازی های بعدی هم خواهیم داشت، البته همه بازیکنان مهم هستند.

او درباره اولین حضورش در دربی گفت: حس خوبی است، تنها چیزی که می توانم بگویم این است که هوادارانمان را در کنار خود نداشتیم. کمترین لیاقت ما در این بازی یک تساوی بود و البته می توانستیم برنده شویم. خدا کنه در دربی بعدی هوادار و حامی باشند.

مدافع پالش پوشان گفت: بازی به مسابقه جلو می رویم و امیدوارم بتوانیم نقاط ضعف را که جزئی است اصلاح کنیم و نتایج خوبی بگیریم.

پور علیگنجی درباره عملکرد تیم ملی در جام جهانی 2022 قطر گفت: باید برای جام ملت های آسیا برنامه ریزی کنیم. ما دیگر نمی توانیم در مورد گذشته صحبت کنیم. ما در برخی جزئیات نتوانستیم برنده شویم که انشالله می توانیم درست کنیم، زیرساخت ها را درست کنیم و جوانان خوب را دعوت کنیم و نتایج خوبی بگیریم.


بیرانوند: حواله ای از فدراسیون نگرفتیم که برگردیم!

علیرضا بیرانوند پس از دیدار پرسپولیس و استقلال در دربی پایتخت 99 که با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید، گفت: فکر می کنم یکی از بهترین دربی های چند سال اخیر پرسپولیس بود. من واقعا از بازی لذت بردم. استقلال چند موقعیت داشت و هر دو را گرفت اما همه دیدید که پرسپولیس بازی خوبی در اختیار داشت و می توانستیم در نیمه اول کار را تمام کنیم. خدا را شکر با این بازی خوب شکست نخوردیم. بازی خوبی انجام دادیم و حیف بود که باختیم. در پایان بازی حتی از تساوی خوشحال شدم زیرا این بازی واقعاً رقت انگیز بود.

دروازه بان تیم ملی پرسپولیس با اشاره به امتیازات بازیکنان تیم ملی گفت: شما اصحاب رسانه برای من خیلی عزیز هستید اما بعد از جام جهانی همه بازیکنان تیم ملی را مقابل من قرار دادید. پیشکسوتان.» پیشکسوتان می رفتند قبرستان، شما جلوی آنها را می گرفتید و می گفتید به تیم ملی پاداش داده شده است. ملی پوشان هزار تومان نگرفتند و نقل و انتقالات پولی که صحبت می شد برای صعود به جام جهانی بود. پاداش و ما تاکنون هیچ انتقالی را تایید نکرده ایم.

بیرانوند گفت: بعد از بازی ولز 15000 دلار پاداش گرفتیم اما آیا می دانستید قبل از بازی آمریکا 7000 دلار به امور خیریه دادیم؟ شما این چیزها را نمی بینید. قبل از بازی آمریکا بیش از 6 میلیارد تومان تعهد کرده بودیم که مردم را خوشحال کنیم و آن 15 هزار دلار بود که از جیب دولت نبود و برای جوایز فیفا و AFC بود. فدراسیون لطف کرد و مقداری از پول فیفا را به بازیکنان داد، فدراسیون های دیگر هم می توانند این کار را انجام دهند.

بیرانوند تصریح کرد: این پولی که به عنوان پاداش دریافت کردیم از جیب دولت نیست. ما زحمت کشیدیم و از فیفا و AFC جایزه گرفتیم. فدراسیون های هندبال و بسکتبال و سایر رشته ها می توانند این کار را انجام دهند. این حق همه ورزشکاران است که جایزه بگیرند. اگر 15000 دلار برای بازی ولز گرفتیم، 7000 دلار به امور خیریه دادیم.

وی در خصوص اینکه گفته می شد بازیکنان تیم ملی دنیا حواله ها را پس داده اند، یادآور شد: آیا تا به حال حواله ای برای برگشت صورت گرفته است؟ آقای نبی را پیدا کنید و از او بپرسید که کدام حواله به ما داده اند؟ بچه ها حواله دریافت نکرده اند. قرار بود قبل از جام جهانی ترجمه شود اما بچه های تیم گرم تا الان چیزی نگفته اند. آخرین باری که با سجادی تماس گرفتیم گفتند خوب می شود اما تاکنون این اتفاق نیفتاده است. خیال مردم راحت شود که بازیکنان پول زیادی نگرفتند.


رفیعی: نتیجه عادلانه ای به دست آمد

سروش رفیعی پس از تساوی در دربی 99 گفت: خدا به تیم خوب و محترم استقلال صبر بدهد. تیم ما بازی را خیلی خوب شروع کرد و نیمه اول خیلی خوبی داشتیم. استقلال هم موقعیت هایی داشت اما فکر می کنم بازی ما در نیمه اول بهتر بود اما نتوانستیم گل دوم را بگیریم و بیشتر وارد بازی شویم.

وی ادامه داد: استقلال نیمه دوم را بهتر آغاز کرد اما نشان از شخصیت خوب تیم ما دارد که در چنین بازی وقتی عقب هستیم می توانیم به بازی برگردیم و حتی گل سوم را هم بزنیم. تساوی یک نتیجه عادلانه بود. با این حال احساس من این است که خوب بازی کردیم.

هافبک پرسپولیس درباره اینکه چرا نیمکت نشین شده و آیا این تصمیم فنی است؟ وی تصریح کرد: قطعا فنی است; خدا را شکر، همه چیز در تیم ما خوب است. متاسفانه در چند روز گذشته وضعیت جسمانی ام خوب نبوده و به شدت سرما خورده ام. همانطور که 10 هفته قبل بازی کردم و تصمیم گل محمدی این بود. غیبت من و هر بازیکن دیگری هم تصمیم اوست.

رفیعی در غیاب دربی گفت: شاید مهم ترین قسمت حرف های من همین باشد. چند روز پیش همه ما جام جهانی را دیدیم و همه می دانند که فوتبال در هر کشوری و در سراسر جهان چه کاری می تواند انجام دهد. واقعاً مایه شرمساری است که یک مسابقه با این کیفیت خوب را بدون تماشاگر انجام دهیم. من هم دیشب حرف تاج را شنیدم که به عنوان یک فوتبالدوست اگر قرار است فوتبال ما پیشرفت کند و وضعیت تیم ملی ما در جام ملت ها خوب باشد، همه چیز از لیگ ما شروع می شود. ما هنوز زمین تمرین نداریم. در تهران که پایتخت است پایگاه آموزشی خوبی نیست. از فدراسیون و مسئولان ورزش می خواهم؛ برای پیشرفت و شادی مردم باید به فوتبال کمک کنند. اگر کمک نکنند هیچ اتفاقی نمی افتد.

برخی فکر می کنند پرسپولیس در دربی ترسو بازی کرد و از مهره های هجومی خود روی نیمکت استفاده نکرد.» وی در پاسخ به این سوال که: بازی را دیدی؟ به نظرت ما نامرد بازی کردیم؟ ما مهاجمی بیشتر از عالیشاه و ترابی در تیم خود نداریم. این نظر شماست و من فکر نمی کنم هیچ یک از طرفداران ما با این نظر موافق باشند. تیم ما در صدر جدول است و فوتبال خوبی ارائه می دهد.

هافبک پرسپولیس با اشاره به اینکه در پایان بازی به سمت ساپینتو رفت و او را به آرامش دعوت کرد، خاطرنشان کرد: نه! او آرام بود و من فقط خسته نباشید گفتم. او یک مربی بزرگ است.

دیدگاهتان را بنویسید